Tutkimuskemikaalit

joo eli loppujen lopuks trippi mulla kesti noin. 30h ja selviäminen tuntui melkein mahdottomalta mutta vaikutukset loppuivat kuin seinään ja sai sitä untakin trippi tuntui loppumattomalta ja huomasin kuinka huono psyyke itselläni on ja miten häilyvä raja hulluudella ja selväjärkisyydellä on, mutta nyt taas ihan selvinpäin normaali olo ja kaikki hyvin onneksi.
Kyllä oli todella raskas trippi henkisesti. Enkä suosittele vasta alkajille niinkuin itse tein, mutta jos on täysin tietoinen itsestään eikä elämässä kauheasti paskaa ympärillä oisi trippi ollut paljon nautittavampi ja suosittelen että on joku kaveri joka myös on ottanut bromoa samaan aikaan.
Pelko tiloja oli todella paljon ja suurimmaksi osaksi se johtui siitä että pelkäsin että todellisuuden tajuni oli katoamassa, mutta itsensä psyykkaaminen auttoi todella paljon.
Tämän kokemuksen myötä en usko että tulen enään koskaan tutustumaan psykedeelien maailmaan.

En pistäis kyllä vastaan. :stuck_out_tongue:
Muistaako muuten kukaan niitä perusannostuksia mitä tuota piti ottaa? 15-20 mg vai mitä mikrogrammoja olikaan?? Mä muistaakseni otin aika norsuannoksen, mutten ole ihan varma…

edit: niin siis 5-meo-diptistä puhun…

15-20mg on tosiaan normaali annostus foxyn kansssa.

huhhuh…KEMIKAALI kuulostaa pahalta…ympäristömyrkkykö…ihan yhtä vähän tekis mieli juoda linja-auton kytkin/jarrunesteitä.parsakaali kuulostaa jo paremmalta…

Ai? nojoo, itsellää oli jotain 40-45… Mut kivaa oli, huh…

[Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori]

Ainehan on laillista tutkimuskäyttöön, enkä tällä tarkoita aineen tutkimuskäyttöä ihmiskeholla, koska aineethan ovat: not for human consumption, eli tätä ohjetta ja Suomen lakia myös luonnollisesti noudatan.

Onko tietoa kellään, miten asia saattaa nyt edetä? Ensimmäisen tilauksen laitoin kesäkuussa ja toisen tämän kuun alussa?

Tullista tulee jossain vaiheessa (mahdollisen kotietsinnän lisäksi) kirje, että vaikka aine oli laillista, se kului kokonaan testeissä. Mikäli on siis laillista, sitä en mene vannomaan.

Kun tietää mistä tilata ni kyllä noita olis kiva testailla

Testaa=ole testattavana tieteissä