Kokemusta on vain Bromo-dragonflysta sekä 5-meo-dipt`stä.
Bromo oli oikein mukava substanssi. Erittäin pitkät ja pehmeät nousut.
( Oli mahtava musisointi fiilis ), pitkien nousujen jälkeen pamahti vielä kaiken lisäksi oikein muikea trippi päälle - olo oli valehtelematta kuin sudenkorennolla. Maailma muuttui visuaalseksi tapetiksi, syvyyseroja ei ollut. Ulkona käveleminen oli oikein… mielenkiintoista. Varsinkin metsässä hiippailu oli jännää, puut tuntuivat suorastaan hyppivän silmiin, ja se yksityiskohtien viidakko imi sisään todella voimakkaasti, onneksi oli koira mukana, joka veti sitten poiskin sieltä metsästä. Arvosana substanssille ****+
5-meo-dipt oli sinäänsä paljon harmittomamman oloinen kemikaali.
Lievää raskautta, maailma tuntui lytistyvän ja venyvän hieman. ns “laajakuva-efekti” olikin sitten ainoa visuaalinen muutos minkä koin.
Muuten olo oli jokseenkin raskas, ehkä hieman jopa epämiellyttävä.
Arvosana = **
Odotellen uutta bromo-sessiota, tai vaihtoehtoisesti 2ct7-sessiota.
Pitänee vielä todeta, että vaikka tuo bromo olikin helvetin miellyttävä kokemus, ei tutkimuskemikaalit ole vielä omien kokemusteni perusteella saaneet sellaista syvyyttä tuottamaansa oloon, kuin esimerkiksi sienet, happo, lsa ja dxm ovat tuottaneet.
kaikki on ollut kokemisen arvosia mitä kokeillut. ja nauttinut joka kerta olosta ja ollut hauskaakin joskus. ei mitään negatiivistä kunhan ei liikaa ota. överit noista ei varmaan ois yhtään kivat.
Juu kokemusta on DOI-Lapuista ja ihan mukavia ne oli luultiin aluksi että ei ne vittu toimi ku kaks tuntii oli menny ja eiku uudet laput vaa naamariin ja sit pärähtiki vitun hyvin tunnin pääst ja antiikin kreikan kirjotusta alko muovautumaan asfalttiin ja taivas veti omaa sooloa ja kavereille tuli meikit naamaan ja suomen metsä olikin yhtäkkiä sademetsä ja yks kaveri alko flippaaman vähän ku oltiin pimees huonees ku ei ollu muuta valoo ku telkkarin valo ni se sit vaipus johonki vitun robot-nice maailmaan ja kesti vähän aikaa selitellä sil et ei se oo ku tripin vaikutus ja siit se sit tokeni. Mut oli siin kaikkii muitaki siistei visuaalei ja pystyi miettimään asiota niin täydellisesti. Mut jälkiolo oli just semmonen kemikaali olo eikä pystyny millään nukkumaan mut muuten oli kyl vitun siistii. Joo tuli ehkä vähän sekavaa tekstii mut so what.
Bromo-dfly o ekat 8h kivaa, lopuks alkaa sit vituttaa ku ei saa nukuttua ja vaikutukset ei lopu.
Ja bromosta tuli tuommone laajakuva-efekti mullekki ja konee ruutu meni ihme pikseliks aina ja piti poistaa se efekti pitämäl silmiä kii aina parikyt sekunttia.
Mulle sittten taas 5-meo-dipt on ollu ihan hiton upee kokemus aina. Ei se nyt mistään hc-psykestä käy mitenkään päin, mutta mun mielestä niin täydellinen sekoitus kaikkee. Lievää psykedeliaa, euforia tyyliin kiekot kertaa 10 ja ja muutenkin ihanan velmu olo. Ja voi jumankaut jos diptipäissään harrastaa seksii… Ei pysty sanoin kuvailee. Kerran kun exä nuoli mulle orgasmin niin meinas ihan kirjaimellisesti lähteä taju, silmissä musteni hetkeks yms. eikä sen jälkeen kantanu jalat viiteen minuuttiin.
Nyt on pakko viilata pilkkua, koska se on niin hauskaa Jos nauttimasi aine olisi todellakin ollut DiPT, eikä 5-MeO-DiPT, et taatusti olisi halunnut raiskata yhtään ketään. Tai mitään.
Kunhan vain halusin leikkiä eksaktisti ja näsäviisaasti argumentoivaa nipottajaa
Itse aineesta puheenollen: vielä vuonna 1999 tykkäsin siitä, mutta sen jälkeen en ole oikein enää lämmennyt. Jos joku lykkäisi puoli-ilmaiseksi kouraan, niin sitten voisin ottaa, mutta muuten saa jäädä väliin. Vaikka kuuluukin kyllä tutkareiden Top Teniin.
2C-I. Ensimmäinen kokeilemani tutkimuskemikaali. Annos 20mg. Olin juuri muuttanut issekseni asumaan, ja iltaa oli istumassa mun lisäksi 4 muuta henkilöä jotka nauttivat tota saman verran. Oli kyllä hubaisa ilta ei mitään negatiivisia puolia. Myöhemmmin tullut otettu 20-60mg haarukassa. Kukka boostaa visuaaleja ja tuo hallut hyvin esiin. Esim. simpsonien seuraaminen tapetilta on ihan jees
AMT: Noh tämä oli pettymys, koska annos oli vain 10mg. Kukkaa piti saada, muttei sitten natsannukkaan
5-meo-dipt: Hmm. tämä melko mitään sanomaton 15mg? annoksella… tuotti näkökentässä hieman normaalista poikkeavia värejä. ja kehossa stimulaatiota. Ei mitään himopanetusta, niinkun on kuullut mainittavan :] mutta suihkussa oli silti pakko käydä? kesto oli aika lyhyt, niinkun vaikutuksetkin.
4-aco-det: Tämä kapseli jonka toisessa päässä oli 10mg sisältävä musta möykky itse tavaraa. Söin suihini vaikutus alkoi vasta reilun 4tunnin päästä. Vaikutukset muistutti hyvin paljon p cubensista. Aluksi epäilin, että ei edes lähde toimimaan, mutta toimi sitten niinkun 4-aco-det voi toimia
2C-E: Dodiin, tässä paras tutkari kokeilemistani, annokset on ollut 10-25mg. Kukan kanssa aivan uskomattomia visuaaleja & hallusinaatiota. Viimekerran kun kokeilin. 2vuotta sitten. lööpasin sohvalla vain sen 12h ja oli todellakin kokemuksen arvoinen. Mahtavimmat visuaalit & hallut ja päänsisäiset kelailut
2C-B-Fly : sitä samaa mitä muutkin on kommentoinu.
DMT: Jeps. päräytti kunnolla! Tätä pysty kuvailemaan :]
Negatiivisena vaikutuksena voisi tutkareista mainita: lievää pahoinvointia välillä, etenkin liikkuessa. ja se pahempi… vaikea saatavuus.
Niin ja jos jotain pitäis tipahtaa taivaasta niin 2C-T-7. Noh vaikkapa 20mg kapseli voisi tipahtaa suuhuni
Bromo dfly:tä kahdesti kokeilleena voisin sanoa, että ensimmäisellä kerralla olin jotenkin varautunut ja kaamea päänsärky piti tiukasti otteessaan koko 12h, jonka verran vaikutus kesti, hauskaa oli silti, mutta tuntui, että “jotain” puuttuu.
Toisella kerralla varsin letkeä ja rento päivä kavereiden kanssa vietettiin, noin 6h vaikutusten alkamisesta boostasin savuilla, jotka olivatkin erittäin miellyttävästi rentouttavat ja piristävät samaan aikaan. Mutta tälläkin kerralla se “jokin” puuttui, vaikea selittää mikä puuttui. Esim kunnon budipaukuista lähtee mopo käsistä toisinaan, muttei kuitenkaan liian kovaa, näistä lappusista tuntui, ettei mopo voisikaan lähteä käsistä (koputtaa puuta ja päätään). Ei ainakaan tuolla yhden lapun annostuksella. (koputtaa puuta uudestaan)
Nyt tarttisin kiireesti teidän tietämystänne näistä tutkareista. Mitä on nestemäinen, kuulemma todella vahva tutkari, “promo” tai jokin sellainen? EI kuulemma ole b-flytä vaan jotain muuta… Ei hirveästi ole tuota tutkaritietämystä itselläni
Moi vaan kaikki! Mun eka viesti tänne. DOI-lappusia tuli vuosi kokeilutua pari kertaa ja oli kyllä mukavaa. Kahden frendin kanssa puistossa häröilemässä ja näimme kun autoja ajoi puskissa jossa ei siis todellakaan mitään tietä kulkenut. Nauroimme putkeen noin 12 tuntia. Pasilan tornin näin koko ajan kahtena ja toinen frendeistäni kolmena. Noita kun sais lisää!
2-ct-7 vuosia sitten oli visuaalisinta ever mutta se kipu sieraimessa 30 min ajan oli jotakin aivan järkyttävää!
joo elikkä olen nyt lukenut kaikki jutut tästä Bromo Dragonfly:sta. ja minulla olisi nyt mahdollisuus tyypata tätä.
haluaisin vielä muutaman vastauksen minua arveluttaviin kysymyksiin.
Olen kuullut että tripin jälkeinen pahan olon tunne voi jatkua useita viikkoja?
kyseinen kemikaali on tiputettu sokeri paloihin kuhunkin 1 milligramma? joten kannattaako koko sokeri pala ottaa kerralla vai puolittaa?
aiemmat kokemukset löytyvät sienistä ja 2c-e:stä onko bromo paljon näitä vahvempi/laimeampi.