Tuskan hiki

Uusi täällä, tullut vedettyä n 4v joka päivä tai yö, perusannos puolen litran 4 tölkkiä 7,5% olutta, ja 3d kossua, välillä sitten enemmän. Pari kertaa kaatunut humalassa. Nyt päätin laittaa ns korkin kiinni, tiedän että koville tulee ottamaan, viime yö meni täristessä ja hikoillessa ja taisi tulla avioerokin

Voimia sinne! Oletko yksin lopettamassa? Jos on paljon juomista putkeen taustalla, olisiko turvallista hakeutua selviämisasemalle, tai vastaavalle, tai muuten apua kysellä jostain? Edes joku kaveri paikalle, ettet yksin ole?
Tuolla lopettajat osiossa voisi löytyä paremmin vinkkejä ja tukea lopettamiseen.

1 tykkäys

Hyvä, kun havahduit juomisien pahaa tekeviin vaikutuksiin. Ihan samoin taisin aluksi kirjoittaa noista vieroitusoireista. Mulla hakkas sydänkin hurjasti ja pelottavasti.

Harva pystyy vähentelemään riittävästi ollakseen kohtuukäyttäjä, mitä se sitten tarkoittaakin. Koko ajan seurantaa ja sitten masentaa, kun ei onnistu.
Itse löysin lopettajista paljon hyviä ohjeita ja omien kokomusten kautta tehtyjä oivalluksia.

En oo itekkään mikää konkari lopettamisessa, mutta tosi onnellinen korkin kiinni laittamisesta. Kyllä elämä on selkeempää ja oikeesti nautittavampaa, kun saa olla raittiina.

Keksin itselleni kaikkea tekemistä ja harrastamista niin viinakset ei koko ajan pyörineet mielessä. Vähitellen raittiidennpäivien lisääntyessä tuli ainavaan vähemmän mielitekoja.

Aluksi liityin täälä plinkissä Uusi alku ryhmään Tajusin etten voi myrkyttää itse itseäni. Iloa ja hauskuutta on nyt enemmän ja koen ne selvinpäin päivä kerrallaan.

Toivon sinulle uusia raittiita päiviä ja iloa omista saavutuksistasi. Alku ei ole helppoa, mutta aika pian se on normaalia raitista elämää.

Tsemppiä Sinulle, minulle, meille kaikille kanssakulkijoille. :+1::flexed_biceps:

1 tykkäys

Katkolle vaan jos pahenee, avokatkokin oikein hyvä vaihtoehto! Tsemppiä! :blush: