Turpaan veto, tukea ja apuva pyytää hän

Morijihenistista taas! Long time no LOGO!

Kolautin poliisia nokkaan viime keväänä ja nyt on oikeuden käynti edessä. Syyttäjä vaatii ehdollista vankeusrangaistusta. Entäs kun, kutsutun ambulanssin tilalle tuli poliisit (hätäkeskuksen virhe), josta sit sain hepulin? Ja mua oltiin uhkailtu, ihan turhasta ennen tätä? Ja edelliset kokemukset poliisien käytöksestä? (kun ne ei todellakaan tee työtään asiallisesti, eikä se olisi edes mahdollista koska poliisin ammatti on jotain verrattavissa pyövelin toimintaan mun mielestä)

Et onko toivoa hyvän asianajajan avustuksella lieventää tuomiota, koska näitä ehkä voi vieläkin sattua (ja sit heiluvi häkki oi vankka ja horjumaton)?

Ja vielä se että kuinka kannattavaa on vaatia poliisille rangaistusta, joka sumutti mut pippurilla tainnoksiin ja hakkasi sen jälkeen pampulla mojovan mustelman reiteen jossa on edelleen lommo tapahtuneesta? Kuvat on otettu asemalla ja lääkärillä on myös tiedot.

Vai kannattaako vaan antaa olla ja saada rangaistusta mitä tuleman pitää. Eräs asiantuntija ei todellakaan hyväksy tuomiota.

Mut näitä nyt kysyn teiltä rakkaat sorretut ja sieltä nousseet tallaajat. :neutral_face:

Oletko poliisin vanha tuttu kun he sinua noin kohtelivat…myös siihen voi vedota että niillä oli jo vahva ennakkoasenne. Siis sinä voit vedota siihen etteivät he kuunneellet tai se poliisi sinun asiaasi. Ei poliisi saa ketään pahoinpidellä kyllä poliisi osaa vaikka raahata kaappiautoon ja panna rautoihin. Ota yhteys heti ilmaiseen lakiaputoimistoon. Tsemppiä!

Off topic mut samaa aihetta, kaveri ainakaan pieksi tai heitteli 2 poliisia pitkin puiston nurmikkoa, no pari minuuttia ja sit oli 10 poliisia. Kaveri putkaan ja siellä porukalla hakkasivat kaverin jonka jälkeen veivät terveysasemalle tikattavaksi ja takaisin putkaan. Kaveri sai tuomion ja poliisit ei tietenkään mitään kun kukaan sitä niiden tekemää hakkaamista ei nähnyt kun putkassa hakkasivat…tästä aikaa 10v en tiedä miten nykyään…

edit. sen verran kyllä ettei kaveri mitään edes yrittänyt vaatia (on näitä joskus annetaan ja joskus saadaan turpaan ja haavat nuollaan valittamatta) mutta ei varmasti olisi mitään auttanut vaikka olisi korvauksia vinkunut kun ei ainuttakaan todistajaa… 14 tikkiä tais päähän tulla kun puupampulla vetelivät.

Kiitos, nää oikeestaan riittikin. Hätäkeskuksesta siis luvattiin paikalle ambulanssi. Ja nauha siis on siitä. Ja sit mul on kaks todistajaa. Veli ja äiti. Ja kuulustelijan kuvat plus lekuri.

Eiköhän tällä kertaa nää kaiffarit joudu vastuuseen. Meitsi ainakin on valmis kovaankin taisteluun oikeudessa.

:smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp: FTL!!!

Mut muistetaan silti iha ite kelata mikä on oikein ja väärin. :smiley:

Anna palaa. Suomalaiset on liian nöyriä poliisien edessä. Ei ne ole mitään yliluonnollisia kaikkien jumaloimia ihmemiehiä, vaan vastuussa teoistaan… jopa ankarammin kuin tavallinen tallaaja.

Multa 100% tuki. Kun voitat, saat minutkin hymyilemään!

Joo nyt kyllä pidät kiinni sun oikeuksista! Ilmaisen lakiasiatoimiston lakimiehet ovat aika hyviä.
Ja sulla on se nauha mihin oot soittanu ja todistajatkin vielä, ja kuvat mustelmista. Vaikka sinä olet ollu väkivaltainen ei poliisilla ole mitään oikeutta olla sinua kohtaan väkivaltainen. Kyl mä olen nähny kun uhkaavia ihmisiä viedään “maijaan” ja pannaan rautoihin.
Ei poliisilla ole mitään oikeutta satuttaa esim. ammuskelijoita. Tuo on poliisin rankka virka virhe!Poliisi itse toimi vastoin lakia, ja se on aika paha juttu poliisilta!

Viheraho ei kumarra poliisia… KLIKS.