Emmä ole tavannu ketää täält- tietääkseni - enkä tunne ihmisiä kuin kirjoitusten perusteel, vaik eri nimimerkeil olen tääl ollu vissiin yli 10 vuot ! Jännittäähän se, ainaski mua, mut jos vaik uskaltaisin vihdoin tavata uusia ihmisiä!!! Ja jos tulee kurja olo, poieskin pääsee aina…
Huono itsetunto…tell me about it, huh . Sehän se o elämää piinannu ja rajoittanu lähes alust saakka, vaan täsä sitä viel ollaa , saavutus sekin, ehkä jonkun muun mielest ei kummonen, mutta minusta, oman historiani tuntien, se on. Kun ei toisesta ikinä kaikkia faktoja tiedä! Onhan nuita tyyppejäki, jotka eivät i k i n ä kyseenalaista itseään, omia tietojaan, taitojaan ja kyl semmonen hermostuttaa… Jos ei ole mitään itsekritiikkiä, joustavuutta, ei kuunnella olleskaan perusteltujakaan erimielisyyksiä pentele!!! Ett ei itsekriitiikki ole v a i n huono asia… Kyl mä pillereis olen niiiiin varma, että mä tiedän jonkin asian niin varmasti, eli jos mööttimiitti ny onnaisi, nii lupaan ottaa iisisti, tai jos alkaa keittää, poistun vähäks aikaa omiin oloihini rauhottuun… Hehee, olikoha tää nii hyvää mainosta . Voihan siit tulla kivaa !!! Ku mä pyörin nois samois kuviois aina, mitenkään vähättelemäti ystäviä, erittäin rakkaita ja arvostamiani kaik, pitkäaikaisia oikeita ystäviä, mut ku tuol maal on lähinnä hyvin sairaiden ja vanhojen ja onnettomien ihmisten kans tekemis, herää kysymys,ett saisko täsä viel ihan vaik elääki, jostain iloitaki: uusista ihmisistä,juttelusta, musasta, kenties tanssistakin… Mitä ny tapahtuuki… Kyl mää tarvin rohkeut uusien ihmisien tapaamiseen ja eikä täältä kotoapoistuminenkaan tääl kaupungis aina nii heleppoa ole… mut kiinnostaisi kyl tapaaminen…
Nyt jokainen, joka epäileee sitä että onko “toivottua seuraa” niin nyt pää pois perseestä. Jos tämä on on plinkkimiitti ja kirjoittelette tänne, niin MIKSI teitä ei haluttaisi nähdä? Mä ainakin haluan nähdä teidät kaikki.
Onko täällä sallittua julkaista sähköpostiosoitteensa?
Kamoon tyypit, me kaikki plinkkiläiset ollaan ihan tasan yhtä paljon haluttua tai ei-haluttua seuraa. PATSI että Dark Magukselle minä en todellakaan lähetä kutsua. Epäilen myös että jos mies paikalle saapuisi, niin miitistä ei tulisi lainkaan miellyttävä. Ainaki mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa.
Mut hei tää oiskin kiva juttu! Dynamo tai Daily News (vaikkakin riskialtis paikka epämiellyttävän ihmisen tapaamiselle sekin… Mut onhan sitä isompiakin riskejä tullu otettua.) Tai Tinis (oli vuoskymmen mikä tahansa, kasari on silti edelleenkin IN). Tai Alvar, en muista paikkaa mut kuulostaa kyl tutulta. Tai sit jokirantaan pussikaljalle/-punkulle vaikka kesäkuussa joskus?
Täysin samaa mieltä, vaikka kohteliaisuudesta jostain syystä en sitä äsken sanonutkaan.
Mut joo, kyllähän niitä paikkoja löytyy, suurin ongelma mun mielestä on ajan ja paikan sopiminen, koska ei sitä täällä palstalla julkisesti viitsi suunnitella.
^ Meilejä voi lähetellä. Ja saa täällä tosiaan julkaista oman osoitteensa, kuten mullakin sigussa. Ajan vois sopii täällä, siis päivämäärän, mutta tarkemman kellonajan ja tapaamispaikan privaatisti meilillä. Vai? Muita ehdotuksia? Irkki?
Maguksen kohdalla en kauheesti jaksa kohteliaisuuksista välittää…
Joskus nähtiin ainakin jokirannassa. Silloin vedettiin kyllä ihan kaikkea muuta kuin kaljaa, mutta hey, plinkkimiitti, mitä hittoa. ^^
Oli ihan hullunkiva miitti, vaikka menikin aika vitun oudoksi ja jatkui muistaakseni seuraavaan aamuun.
Mut ei se sinänsä nihkeä paikka olisi, tilaa ainakin, vaikka epäilen, että sinne yhtä paljon ihmisiä tulisi kuin silloin joskus.
Nii, ja kiitos iina, en ollut tajunnut että mailin voi pistää tonne siguunkin.
Eikös tuolloin joskus tavattu jossain kapakissa (paroni?) ja siitä sitten jokirantaan. Itse tulin suoraan jokirantaan ja miitti oli just kuvauksen mukainen.
Kurjaa ku olen niin kaukana, olisi monta jotka haluaisin tavata. Minä en pelkää paljastaa henkilöllisyyttäni ja olenhan muutaman hengenheimolaisen kanssa niin tehnytkin vaikka emme ole samaa mieltä yms. Emme toivoakseni ole kumminkaan vihollisiakaan, varovasti otan yhteyttä netinkautta mutta hyvä säkä on ollut koska on tullut hyviä kavereita ja tavattukkin. Virtuaalisesti juon tuopin Pohjanmaalla, pitäkää hauskaa.
näin se valitettavasti menee, ei ole liiemmin rahaa matkustella + tarvii muutenki
säätää asioita et ei periaattees ees mahollista poistua vielä tästä kaupungista,
velvollisuuksia. kyllähän rahaa aina saisi, mutta en jaksa alkaa mtn viilunkipeliä.!.
yks frendi just veloissaa ja burnout:is sen takii ku haukkas liian suuren palan kerralla.
Mut, jos sit enskesän… hyvää miittiä vaa ketkä pääsevät tänä kesänä… oon kade.
Ihan kiva idishän tää on/oli. Minä en ikuna enää mene T.tuoppiin, mut jos johonnii muual sielt siirrytte, passais kyl. Mul ON erittäin pätevät syyni…! Ne eivät liity kasariin, vaan muuhun, josta en enempiä täsä. Ku tää taitaa olla simmone julkine foorumi, jestas enpä ole tullu ajatelleeksi Noo better late than… Kandeis varmaan luoda väliaikasia sähköpostiosoitteita, taimistäminätiijä…? Ei kai käytös olevaa tänne kandee laitella Jollei ole immeisiä, jotka jo tuntevat toisens? Vai kuivuuks tää kasaan…? Mä olen ens viikon tääl, sitten kauas poies, huhluojankiitos! Mä olen helevetin huono järjestään mitää, en haltsaa mittää monimutkaista, kun ne bentsoameebat ovat syöneet aivoni, tekosyitätekosyitä, ai ai… . Joku tapauspaikka vois olla ulkonaki? Ja kaikil ruusu napinläpeen, vai… ? Heh, ehkä tää onnaa syksyl…sadehan o ihankiva asija .
Hei meidän on pakko saada tää järjestettyä! Pöltsy, ai sä pääsisit paikalle vaan ens viikolla? Möh! Mulle taas ens viikko ei passaa alkuunkaan. Turkkuses siis. Oisin kovasti halunnut sut kyllä tavata.
Ens viikolla Savonlinnassa passais mulle kyllä. Onks kukaan täällä just nyt? [size=150]Saataisko Savonlinna-miitti kasaan??[/size] No ei sit… Prkl…
No mut hei! Turku-miitti joskus heinäkuun alussa? Passaisko ihmisille? Vaikka lauantaina 6.7.? Jokirantus tietty. Ellei sitte oo paskat säät, jolloin vetäydytään tinikseen tai mikässe oli… El Gringoon! Tai ihan mihin tahansa ihmiset sitte haluukaan mennä. (Kunhan ne ei oo niit sedula-hirvityksiä…)
Eiköhän tää oo helposti järkätty kunhan vaan jengi tosissaan ilmoittaa tänne kiinnostuksensa. Viime miitti oli kiva ja siitä tuntuu olevan kaaauan. Jos ilmoja pitelee niin Turkuhan on täynnä puistoja ja tietysti jokiranta siihen päälle.
Pölösen kanssa samoilla linjoilla eli ei tinikseen. Liikaa tuttuja, liikaa kusipäitä.
Puisto ois tosiaan varmaan paras vaihtoehto, siellä voi olla enemmän piilossa kuin silloin siellä jokirannassa. Ei silleen, että se ois näyttänyt kenenkään iltaa haittaavan yhtään.
Iina, se on sitten kaksi olutta. Faksi lienee isompi niin kolme, muista tavoitteet. Älä tee niinkuin minä vaan niinkuin sanoin, mittari kun kurlasin vedellä mäyttää 1.6 promillea ja mun lääkityksellä mun pitäisi kuolla. Tuntuu kumminki et nyt mä elän lähes kivuton ja ennen baariin lähtöä vois ottaa pari teemua ja pamia, niinku varoiksi ettei särje, eikö hyvä tekosyy.
No v*ttu tänäpä Siinä Prkln Baaris ois i l m a n e n jukeboksi. Jos tänään on tiistai… . Mä löysin sielt Coltraneakin! Tiijä vaik menis, eihän sitä koskaan tiä kenet kohtaa . Pitäisköhän aseistautua jotenkin… . SE OLI VITSI JA HELEVETIN HUONO. Mut lähettäskö ees turkulaiset liikkeel… Baarit on auki ja tytöillä/pojilla on rahaa… Sen niin virallista tarvi olla… Menkööt/tulkoot ketä kiinnostaa. Emmä osaa ainakaan viel päättää…Ainii iltapäiväl o sovittu meno, mut josko illalla menis/tulis. Kunhan pohdin… .
Täksi illaks en kyllä mitenkään pääse, mutta ens viikolla alkuviikosta oon tulos turkkuseen päin. Oikein kivahan se ois lähtee pyörähtää vanhoissa mestoissa! Oisko siis ens tiistai mittän?? Täl kertta lupaan olla iha ajoissaki!!