TURKU miitti

Ketä kiinnostaa? Juttua kehiin.

Mul o kortti että kaikki pääsee ilmaseks sisään, jos vaiks fortesta alotetaan se o hyvä baari.

hyvä selittää tääl :unamused: ku turku on niin pieni paikka kuitenki, mut kaikki on tervetullei :sunglasses:

ilmottaa ittse tähän ni sit myöhemmin email tai mitä haluutte ni paremmat kommunikaatiot. :bulb:

Ei muuten ole hyvä baari.

No ei ole ei! Taitaa olla joku sedula? No joka tapauksessa sellanen vastaava. Hrrr… En oo koskaan ymmärtäny ihmisiä jotka viihtyy niissä. Tiniksestä ois hyvä aloittaa (tosin siel on pikkuriski tavata ei-toivottuja ihmisiä… :confused: ) ja sit siirtyä vaikka Dynamoon. Onkohan sinne tullu jotain uusia hyviä tunnelmallisia baareja? Niin pitkä aika jo menny ku on turkkuses tullu dokailtua. Nyt kesällä ois varmasti jo korkea aika korjata tilanne? Vaikka sitte olisinkin taas limulinjalla.

Tinis on kans hyvä mesta.

youtube.com/watch?v=AbAS1A69hLI

^ :question: M i t e n toi linkki liittyy tinikseen??

youtube.com/watch?v=kz_6jagv_D4
:mrgreen:

Joo, tinis on hyvä mutta vähän ahdas… Tai no, ei kai mua siellä edes tarvita… :blush:

taidan kuulua siihen ei-toivottuun porukkaan, jotenka hauskaa miittiä vaan.
pysyttelen tääl alaskassa.

^ Höpö höpö, duudsoni :slight_smile: . Tai ainakin omasta puolestani voin näin sanoa :smiley: .

Kyl must Forte on ihan hyvä. Ei se mun tietääkseni ole “joku sedula”, eikä siel käy mun vähän kokemuksen mukaan Turun tunnetut, Matti, Teppo ja nyt myös Seppo. Ihan tavisjengii. Ikärajast en tiä. En tosin ole koskaan ollut siel selvin päin, vaan n.3 romillen kännis vaa, ku kaik muut paikat ollu menos kii :mrgreen: . Sunnuntaina joskus sinne olen itteni tunkenu, viimeks vuosia sitten (en juuri missään ravintolas enää käy), enkä ois edes sisään enää päässy, mut joku nuori yställinen tyttö - portsarien tuttu - otti mut huomiinsa, talutti mua siel ympäriinsä, vanhaa tätiä, ja esitteli paikkoja :slight_smile: . Tanssia siel voi kyl… Tinis, no way mulle. Meinaan 80-luku meni jo… :unamused: . Sangen sisäsiittonen paikka… Ja todellakin voi tavata hyvin ikäviä ihmisiä, joit en halua nähhä, enkä kuulla. Miksei Maago/duudsoni/olik muita EI muka ois tervetullut :open_mouth: ? Olenkohan mää? Mä lupaan olla juomati, siitä ne rähinät mul alko ennen (no, enhän mää enää juokaan); ja bentsojaki kohtuudel: ei voi tanssia benepäissään. Kyl siel mun hataril muistikuvil on ihan tanssittavaa musaa ollu, mut se ny on tietenkin makuasia… Ja eihän kaikki tanssimisest kai pidä. Mut voishan sitä nähhä myöhemmin siel…? Vai olik jollai joku VIP-kortti? Alvar on aika siisti paikka, jos kaffet juo, saa santsit ilmatteeks ja aika mukava kansainvälinen tunnelma, noin henkilökunnan puolest, engelsmanneja ainaki. Daily News vois ehkä olla kompromissi tapaamispaikaksi??? Vaik siel on kyl aika vanhaa porukkaa…Mut näkis jossai…
Must ois kyl kiva jo tavatakin, kun täs yli 10 vuot olen ollu (eri nimimerkeil). Ja ihan tosi kyl mä osaan käyttäytyäkin, ja jos en osaa, lähen poies… :wink: . Joo hyvä idis :slight_smile: !

…ja ton takia oot just toivottua porukkaa. :sunglasses:

Joskus kauan sitten miitit oli ainakin ihan hullunkivoja.En muista kaikkia nimikerkkejä mitä tapasin tosin.

Dynamo?

Jess, pääs vallan unohtumaan, hyvä idis :smiley: ! Millonkas tämä Suuri Tapahtuma niinqu olis :sunglasses: ? Ehdotuksia??? Ja Dark Maguksel ehottomasti kutsu… :wink: !!! Mää en ala muute. Ja sekös palijo merkihtee, mun alkamiset… :laughing: .

Kyllä se nyt vaan on sedula, vaikka Sedu siirisikin paikan pyörittämisen baarin henkilökunnan harteile. Jos en ihan väärässä ole, niin ikäraja taitaa olla 18 myös viikonloppuina.

Lopeta nyt se angstaaminen. :slight_smile: Tiniksen alakerta on melken aina tyjä ja jos tämä miitti onnistuu niin toivon että olet paikalla. ^^

Miten tästä sais edes sovittua mitään kun yktyisviestit on poistettu?

Olisis varmaan kiva osallistua joskus. Mul on vähän sama ongelma kuin duudsonilla. Et en tiedä kuinka haluttu tyyppi olen. Turku varmaan jää välistä kuitenkin, ja helsinginkin osalta riippuu hyvin paljon sen hetkisestä olotilasta.

No mä ainaski olisin kiinnostunu… Ainaki jos olen paikal enkä maaseudun “rauhassa” :unamused: . Ja Dynamo o minusta hyvä idis… Jos se Forte o sedula, periaatteesta sitä vissiin pitäs vastustaa :unamused: , mut mul ei oo niistä kerroista huonoja kokemuksia, kun siel olen käyny, harvoin kylläki. Mut emmä kyl niist paljon muistakaan, vikakerral join joltain tiskiltä pernod´t loppuun, krhm. Eli mun parasta napsasta jostain antabus, etten ny varmasti sit ala dokaileen…
(…kun yleensä päädyn sit putkaan, ja sieltä viimeksi vielä mielentilatutkimukseen teekoohon poliisisaattuella :unamused: :laughing: . Mut voisin vannoa, että kun huolissani kysyin silloiselta “omalekurilta”, - hyvältä, fiksulta, asiansaosaavalta (joka ei t i e t e n k ä ä n jääny sinne… :imp: ) - tuleeks mul ny lähete pöpilään, ett lekuri tirskahti :wink:. “Alkoholi muuttaa ihmisen persoonallisuutta ja tilanne on nyt ohi. Tässä mitään lähetteitä kirjotella…”. Huh!)

Milloin, miten…tää sit järjestettäis…??? Teekuppi ois kiva saada mukaan (poies on tainnut olla plinkist, ei kai mitään ikävää syytä… :confused: )

Mut siis kui :confused: ?

Ja sovittasko, ett me ei olla kukaan haluttuja tyyppejä, nii voidaan irvistellä ilkeästi normeil, ku net ovat nii hyviä ihmisiä… :sunglasses: . Vai kui?

Tehään noin. Se on vaa kun en tiedä miten hyvin porukka tuntee toisensa. Itehän en ole tänne pitkään kirjoitrellut, paitsi silloin aikanaan toisella nimimerkillä. Uusia ihmisiähän on aina mukava tavata.
Huono itsetunto on paskamainen kirous. :confused: