Raitista ja railakasta matkaa Sinulle toivottelee Mustikka (joka on iloinen saadessaan pysyä kotimaan kamaralla…)!!
Moi !
Sen verta kommenttia tuosta tupakoinnin lopettamisesta.Alkoholin käytön loputtua mulle ei tupakka enää oikein maistunut.Oikeastaan vaan aamun ekat. Tulin niin kipeäksi. Verenpaine korkealla. Refluksi vaivat paheni.En jaksanut mitään.Syitä siis paljon miksi lopettaa. Tupakka on myös kallista kuin kaivoon heittäisi rahat. Itse tein suunnitelman mitä sitten aion tehdä kun lopetan polttamisen. Pitää tehdä siis päätös ei mitään lakkoa. Lääkäriltä sain chambix reseptin. Toista viikkoa lääkettä söin. Samalla poltin. Sitten aloin huomaamaan että tupakka ei enää maistunut samalta se on se lääkkeen tarkoitus. Vie mielihyvän tunteen. Sitten oli päätettävä päivä milloin lopetan. Mitä alan tekemään sen jälkeen siis suunnitelma. Minä kyllä touhusin ja olin menossa kaiken aikaan johonkin. Elämäntapa muutos tässä lähinnä tärkeä. Jos ei tekemistä tai jokin harmittaa jotain muuta tupakan tilalle vaikka sukkapuikot heh ! Yhtään tupakkaa en ole polttanu sen jälkeen. Nyt kulunut aikaa 1,4 vuotta ! Kyllä tilanteita on ollut että nyt pitäis saada rööki mut kun niitä ei ole missään se on menny ohi.