Tuore vai kuiva sieni?

^ Jatkan tätä offia, mutta mä en siis todellakaan vastusta metsästystä ja totta kai se on eettisemmin “tuotettua” lihaa, kuin ties missä “laitoksissa” kasvaneet lehmät, siat, kanat… Mun mielestä on vain “hieman” vastuutonta räiskiä PARVEKKEELTAAN yhtään mitään, jos siinä vähänkin naapurustoa sattuu olemaan lähellä, eikä muutenkaan kaiken näköpiirissä vilkkuvan elävän listiminen siksi, että vituttaa ja on tylsää maata kotona liity mitenkään yhtään tervehenkiseen metsästysharrastukseen, vaan johonkin ihan muuhun. Ja toki koira voi karkuun päästä joskus, vaikka sitä kuinka hyvin vahtisi ja vaikka se kuinka hyvin koulutettu olisi, mutta se, että antaa sen juosta alvariinsa pihalla tappamassa siilejä, jotka eivät edes mitään ns. haittaeläimiä ole ja palkitsee sen vielä moisesta käytöksestä, niin ei, ei, ei. Itse muuten pidän koirista paljonkin.

pointtihan ei varmasti ollut tämä, vaan

eli rauhoitettujen eläimien(siilien) tai naapurien lemmikkien tappamainen. vai tekeekökähän neurokivun koira eroa naapurin katista ja villiintyneistä kissoista?
Vaikka epäilen että herralla on jutuissa hiukan pohojonmaan lisää, niin talisman kyllä hoitaisi eläinsuojelun kautta koirat pois tuollaiselta spedeltä. kyllä pistää vituttamaan.

Nun parvekkeellta on yli 2Km lähimpään asumukseen, asun viidakon laidalla ja hivenen suojelen naapureiden kasviksia/puita ja he suorastaan kiittävät toiminnasta. Yhtäkään haavakkoa ei ole jäänyt ja sorsastajilta jää kitumaa joka kolmas. Mä teen kuin kylmälehto eli se on exodus jos laukaistaan, paljon paremmilla vehkeillä vaan.