Tuntemuksia juuri nyt...

kaiken ton mä tiedän kuten luultavasti kaikki täällä, mutta kuten itse tiedät ettei toi mitään auta…

Toisaalta tulee mieleen, että miksi lopettaa juomista, jos ei koskaan ole ollut edes kunnolla kännissä?

Vanhat juopot sanoo, että sitten vasta on kunnolla pöhönässä, kun herää kuset ja paskat housuissa.
Kävinköhän mäkään koskaan ihan niin syvällä. Ehkä se oli vaan iloista juopottelua?

Seuraava känni saattaisi kyllä olla jo se kunnon pöhönä. Olisiko sillä sitten enää väliä?

mä käyn joka päivä töissä ja silti olen ainakin 5 kertaa pissannu housuun kun olen juonu toooooooosi paljon…

Oletko minttumaaria, kokenut “kunnon pöhönää”?

jep varmasti … ja myös hienot harhat sen jälkeen…

Ei toi oo vielä mitään.

Tyttöystävä pissaa toisinaan alleen, vaikka ei joisi kuin pari siideriä.

ai jaa , no en mä niin pienestä…

Oot kyllä sitkeä sissi!

Yhä meinaat jatkaa?

minttumaaria

Kuinka kauan oot pisimmillään ollut juomatta?

3 kuukautta täysin ilman vuonna 2004 kai…ja tietty silloin ku oli raskaana ihme et pystyin silloin oli motivaatiota… nyt ei…

Mulla ei ole aikaisempaa kokemusta pidempään selvänä olosta.
Tai ehkä onkin, mutta se vaan ei ole tuntunut siltä.

Se on varmaan jokin ihme naksaus, joka sitten auttaa pidemmälle? Ainakin tämä linkki on mua auttanut ihan oikeasti.

Sama juttu, ihan mahtavaa että on tällänen paikka mis voi jutella… välillä vaan tulee liian tuomitsevia mielipiteitä…

Nyt oon kokenut, että reippaasti yli puoli vuotta kesti, kun alkoi itsetunto palautua.

Enää ei tarvii hävetä itseään.

niin, en tie mun itsetunto ei palaa varmaan enää koskaan… ja mä ihmettelen kun olen nätti ja hyvä koulutus silti olen ihan sairas miksi…

Niin mäkin ajattelin.

Koska olen utelias, ajattelin kokeilla, miltä tuntuis lopettaa juominen. Luulin, että maailma mullistuu enempikin. Että joku raittius alkaa näkyä päällepäin, alan kulkea virsikirja kädessä ja lukea raamattua.

Ainakaan vielä ei ole huonosti käynyt.

Kivalta tuntuu saada kokea tätäkin.

• Kaikkea pitää koittaa, paitsi kansantanhua ja omaa siskoa-
    Ja näistäkin voi joustaa…

voiko… joo mäkin pystyisin ottaan raittiuden jos se olis VAAN kokemus VAAN… mikä oot horoskoopis… onk sul ykstyisviestiä menee vähän vaan meiän jutuksi…

Hain Tapio-pullon :frowning:

just voi perse…no tää on niin tätä… älä huoli… muut huolehtii sun puolesta…

Horoskooppimerkkini on rapu.

Joskus rapulassa sekin tuntui aikas huvittavalta.

Onhan mulla sähköpostiosoite näkyvissä? Voikos sitä virtuualisesti sen privammaksi päästä? :wink:

Pitkä Tapio on kaveri joka ei jätä pulaan. Kunhan niitä vaan riittää?
Meinaatko yhdellä pärjätä?