Tulin onnelliseksi päätöksestäni tulla Narkkariksi..

Koska nyt on naisia joka sormelle, sekä on hyviä kavereita pilvin pimein. Olen Hki parhaissa huumepiireissä ja tiedän kovan luokan gangstereita, sekä kovia nahkaliivimiehiä. Myös hyvin kaunit ja muodikkaat naiset ovat Narkkareita. Olen onnellinen saatuani valitä tämän osan

:smiley:

!!! ÄITI !!! Nyt HETI pois sieltä netistä! Nolaat vielä mut! :wink:

Onnea valinnalle. Ettei vaan olisi sitä alkuhuumaa. Tosin tiedän tapauksia jotka ovat pelastuneetkin huumeiden ansiosta… ainakin väliaikaisesti.

Kalevi, ei näin. Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu!

Eikös Kale retkahtanut vappuna? Innostuuko se aina morkkiksissaan puskemaan näitä iänikuisia narkkari-heroiini-räppiä-naisia-lihaksia-Itä-Helsinki -juttujaan? Täytynee tarkkailla tilannetta, onko näillä trollauksilla ja Kalen repsahduksilla jokin yhteys :confused: . Kai tällainenkin sitten jollakulla pahinta morkkista helpottaa :unamused: .

No kerroppas sitten vaikka yhden jengin kantapaikka. Ja se miten niiden kanssa siellä kommunikoidaan, silloin kun on kyse kaupoista.

Jos noissa piireissä pyörit, niin kysymys on helppo.

Juoppobodari parhaita nimimerkkejä ikinä. Teksti myös ihan kelvollista tavaraa, tätä lisää. Plinkistä puuttuu kunnon lennokas satusetä, porukka on ihan turhan asialinjoilla.

jotenkin näistä tälläisistä kirjoituksista tulee aina mieleen super mauno :laughing: maunon jutut ja mielikuvitus oli kyllä vertaansa vailla :laughing:

niin kun mietin niin itsekkin koin huumeet elämässäni pääosin hyvänä asiana, en tosin itseäni miksikään pahaksi narkkariksi luokittelisi ennemminkin ennemminkin rajatapaukseksi viihde ja ongelmakäytön välillä. nykyään olen lähempänä raivoraitista kuin rapanistiä :laughing:

Ei siinä päätöksessä mitään huonoa ole, jos on sisua viedä suunnitelma loppuun asti. Itse olen harkinnut jos alkaisi vetämään heroiinia ja kontteja siihen asti kunnes ne lopettaa toimintansa, sitten tapan itseni.

^sounds like a good plan! kukin tyylillään.

Voi sua, Late. Onnistuisit ensin edes hankkimaan sitä heroiinia ja niitä Kontteja, ettei sun tarvitsisi vain itkeä paskan Subun kanssa siellä :wink: :laughing: . Eipä noista sun suunnitelmistasi muutenkaan tunnu tulevan koskaan yhtään mitään, vaikka uho on kova :unamused: :mrgreen: .

pois…

Sellainen juttu vielä, dear Late, että mikäli sä pidät enemmän tramadolin vaikutuksesta, kuin bupren, joka on mielestäsi täyttä paskaa, niin sun ei ehkä kannata ryhtyä heroiiniin ja oksikodoniin, koska niiden vaikutukset ovat, yllätys, yllätys, “hieman” enemmän oikeita opparivaikutuksia, kuin tramadolin, joka nyt ei ole varsinainen oppari ensinkään. No, onhan se buprekin ihan omanlaisensa aine, mutta kyllä se IMO tuntuu silti opparilta vähän eri tavalla, kuin tramadoli. Sua saattaa alkaa siis vituttaa vielä nykyistäkin pahemmin, jos menet oppareita kiskomaan ja sitten voitkin avautua tuolla Petyin polakkaan -ketjussa :wink: :laughing: .

Nyt mä lopetan trollin ruokkimisen…

Ei oo todellista…en usko että kukaan on onnnellinen saadessaan ryhtyä narkkariksi, tai sitten sulla on tosi ruusuiset mieli kuvat asiasta, tai jos kertomasi on totta, niin se päivä tulee jolloin narkkari tytöt ei oo enään kauniita,ja sekin on totta että narkatessa kaveri piirit vaihtuu useamnin kuin sukat jalassa. Narkkariksi alkaminen ei ole IKINÄ hyvä tai onnellinen asia, ei ainakaan silloin kun olet jo niin koukussa niihin aineisiin, ettet pysty niitä enään lopettamaan tai kun hyvä ystäväsi on kuollut kaman käyttöön tai kun olet saanut c-hepatiitin tai kun olet piikittänyt kaikki suonesi pilalle, etkä löydä enään paikkaa mihin piikität. Kun kaikki läheisesi ja perheesi on katkaissut sinuun välit. Hei oikeesti, mieti vähän mitä tänne kirjoita…tv.lumnetar

^ Ja joku meni taas täysillä Kalen pöljään provoon :unamused: . Okei, lummetar, et ole ollut foorumilla kovin pitkään, joten et ilmeisestikään tiedä näitä Kalen lukuisia alter egoja, joiden suojista se aina säännöllisen epäsäännöllisesti puskee näitä nisti-heroiini-Itä-Helsinki-naisia-lihaksia-räppiä -trollauksiaan, mutta näkeehän tuosta aloituspostauksesta nyt muutenkin, ettei siellä ihan tosissaan olla.

Lummetar, mä ymmärrän, että sulla on aikamoinen huumehelvetti takanasi ja sen vuoksi tuollainen suhtautuminen huumeisiin ja narkkaamiseen, mutta mä en aina ihan tajua näitä vimmaisia palopuheita siitä, kuinka narkkaaminen on pelkkää tuskaa, eikä kukaan ryhdy siihen huvikseen. Miksi siihen kukaan on sitten koskaan ryhtynyt, jos se alun alkaenkin oli niin hirveää? Kyllähän siitä jotakin hyvää on täytynyt irti saada, että sitä on jatkanut sen ekan huumekokeilunsa jälkeen, vaikka se sitten ajan myötä muuttuisikin silkaksi helvetiksi. Joku voi toki olla niin masokisti, että tekee asioita pelkästään siksi, että ne aiheuttavat pelkkää pahaa oloa, mutta en mä usko, että se on ollut kovinkaan monella syynä aloittaa narkkaaminen. Tämä ei ollut mitenkään erityisesti kohdistettu vain sua kohtaan, lummetar, mulla ei ole mitään sua vastaan ja toivon sulle kaikkea hyvää :slight_smile: , mutta mä vain yleisesti ihmettelen tuota hirveää päihteiden demonisointiasennetta, joka monella kuiville päässeellä narkilla on. Mä kun itsekin olen narkki ja kyllä, ajoittain todellakin sitä mieltä, että kaikki päihteet ovat pelkkää paskaa ja pilanneet elämäni, mutta eihän se oikeasti niin ole, vaan niin, että sain päihteistä paljonkin sellaista, jonka koin positiivisena ja sen vuoksi niistä mulle ongelma ja riippuvuus tulikin. En mä ainakaan väkisin ja itkua vääntäen ajanut itseäni mihinkään koukkuun, vaan kyllä mulla oli monet oikein mukavat hetkeni päihteiden parissa ja on joskus vieläkin, vaikka olen jo vuosikausia tiedostanut ongelmani varsin hyvin ja kärsinyt ihan vitusti päihteiden muassaan tuomista lieveilmiöistä.

Äh, mikähän tässä oli pointti? No, varmaankin juuri se, että mä ihmettelen tuota demonisointia, kun itse pyrin kuitenkin katselemaan asioita kutakuinkin objektiivisesta näkökulmasta. Ehkä tuo on sitten joillekin oiva keino pysyä kuivilla, mutta jos mä ikinä pääsen huumeista eroon, niin toivon, ettei mulle tulisi samanlaista “saarnamentaliteettia”, vaikka tietenkään mä en voi suositella kenellekään huumeiden käyttöä. Ei sen vuoksi, etteikö joku voisi saada niistä ihan oikeasti jotakin hyvää irti, vaan sen vuoksi, että koskaan ei voi tietää etukäteen, kuka on se, joka koukahtaa ja pahasti ja näin ollen saa elämänsä pilattua.

Mulla muuten sen hyvän piri aiheutti, että lopetin dokaamisen. Myöhemmin sitten sen pirinkin. Kuitenkin alkoholi oli mulle paljon pahempi ongelma, koska tein idiottimaisia asioita ja käyttäydyin ongelmallisina aikoinani huonosti. Piri kuitenkin teki musta vaan skarpimman, eikä mitään sekoiluja tapahtunut.

Miehen kanssa ollaan puhuttu, että tuskin oltaisiin enää yhdessä jos käyttäisin alkoholia samaan malliin kun nuorena. Ja siitäkin, että piri tavallaan pelasti aikanaan mut pois tosta alkoholinhimosta. Eli kyllä huumeet voivat jotain hyvää tuoda ihmiselle. Vaikka olen tänä kesänä pariin kertaan retkahtanut piriin, niin se on mulle paljon pienempi paha. Nyt ollaan taas ilman.

Nykyään otan alkoholia 1-2 kertaa vuodessa, mutta vaan sen verran ettei mene idioottimeiningiksi. Itseasiassa tänään grillatessa aion muutamia olusia kietasta.

Että kyllä se laillinen huume: alkoholi valitettavasti tuntuu aiheuttavan suurimmat ongelmat, perheiden rikkoutumiset, pahoinpitelyt ja suurimman osan rikoksista mitä poliisi selvittelee joka viikonloppu.