Hei. Olen seurustellut vuoden ajan on-off tyylisesti ihmisen kanssa,joka on mielestäni päihdeongelmainen. Olen yrittänyt päästä eroon suhteesta useita kertoja,mutta aina olen palannut takaisin. Mies on vähentänyt juomistaan vuoden aikana ja tämä on yksi syy,mikä pitänyt omaa toivoa yllä. Silti hän juo liikaa ja hänen juomisensa häiritsee minua. Emme asua yhdessä.
Eron hetkellä kaava on aina sama. Hän rakastaa,ei voi elää ilman minua,lupaa muuttua. Hän “rakkauspommittaa” viesteillä,vaikka pyydän että lopettaisi. Mies osaa uhriutua ja vetää oikeista naruista vetoamalla puolikierosti tunteisiini ja empatiaani. Jossain vaiheessa päässäni naksahtaa,lupaan tavata. Tapaaminen eron jälkeen johtaa aina seksiin. Seksiä on ollut muutenkin todella paljon suhteessamme ja uskon senkin olevan jokin “koukku”. Ihan kuin hän yrittäisi hallita minua sen avulla. Anyways palaamme aina “yhteen” ja sama limbo käynnistyy taas. Lisäksi tunnen usein syyllisyyttä erohetkillä,hän herättää sen tunteen minussa sanoillaan.
Historiassa on paljon kertoja kun hän on satuttanut minua humalapäissään henkisesti. Jotkin kerrat ovat olleet niin raadollisia etten olen useiden kuukausienkaan päästä niistä toipunut. Oma turvallisuudentunteeni on ajoittain keikahtanut pahasti. Kesällä aloin saamaan paniikkikohtauksia säännöllisen epäsäännöllisesti. Tämä helpottui,kun etäännytin itseäni. Miksi olen siis edelleen tässä? Miten annan itseäni kohdella näin ja silti palaan takaisin? Olen ihminen,joka uskoo kaikista hyvää. Ehkä siksi. Mies osaa olla ihana ja uskon että tämä toksinen suhteen aaltomaisuus,missä hyvät ja huonot jaksot vaihtelevat,on aiheuttanut itselläni omaa riippuvuuskäyttäytymistä. Tiedostan sen ja haluan irti. Siksi kirjoitan nyt tänne.
Tilanne on tällä hetkellä se,että olen ilmaissut suhteemme olevan mahdoton miehen alkonköytön vuoksi. Hän pommittaa minua viestein,olen piilottanut hänen viestinsä niin etteivät ne hyppää silmilleni jatkuvasti. Tarkoituksena kerätä voimia siihen etten vastaisi hänelle. Haluaisin tukea tässä tilanteessa. Ajatuksia,mietteitä,ihan mitä tahansa.
Olen todella väsynyt,lievästi masentunut. En halua enää palata takaisin.