Nii näkyyköhän Tsolpideemi ja Tsopikloni huumeseulassa? ja heittäkää jotain muitakin päihteitä mitkä ei näy niissä huikan ja haapaset kyllä tiedän mutta olisiko muita esim LSA?
ja voihan tässä topikissa muutakin seula asiaa jauhaa…
Näkyyhä ne, en tiiä mikä ei näkyis mut käsittääkseni ainakaa happo ei näy ku pienen ajan jos sitäkää ja jotai luonnontuotteita (paitti ganja) ei varmaankaa normaalisti ees testata.
Hmm… Yhellä tutulla ei ainakaan näkynyt kun oli tsolpideemiä nauttinut ja vielä ihan hyvän annoksen 140mg illan aikana ja pari päivää sen jälkeen oli seulat mutta ei se siinä minään ollut näkynyt. Tai sitten oli niin ettei sitä edes oltu tutkittu :E
No samapa tuo vaikka näkyisikin… :E sen kyllä tiedän että bentsojohdannasiahan noi on mutta se ei haittaa vaikka bentsot näkyisivät koska satun omistamaan reseptin niihin niin menee sit sen piikkiin
Eli luultavasti sultei ees testata sit sitä jos kerran omaat benirespan, mitä suotta sellasta kattelemaan jota tiedetään sun verestäs löytyvän ja viel “luvan” kanssa.
Olen itsekkin miettinyt tuota näkyykö LSA, enkä ole varmaa vastausta saanut.
LSD näkyy oliks se 24h.
Laitoksessakun olin, luin listaa aineista mitkä testataan (ainakin omalta kohaltani) olivat seuraavat: THC,Gamma,meskaliini,bubre,bentsot,LSD,opiaatit. (nuo ainakin, en muista, mut …)
Niin mietinkin tossa että tuskimpa ne sitä tsopiklonia ja tsolpideemiä missään tavallisessa seulassa missä testataan noi tavallisimmat huumeet edes testaavat.
Kauan muuten pore näkyy jos siihen ei ole minkäänlaisia toleja?
Entäpä sitten nuo bentsot? Olen syönyt tässä pameja aika reilusti lääkärin määräyksen mukaan ja on resepti mutta voiko tuosta sitten jäädä “kiinni”?
Tsopikloni= Imovane, Zopinox, Zopiclone Alpharma, unilääke lähinnä lyhytaikaiseen unettomuuteen, jossa ilmenee nukahtamisvaikeuksia yöllisinä heräämisinä.
Tsolpideemi= Zolpidem ratiopharm, Somnor, Stella, Stilnoct, tämäkin on unilääke lyhyt aikaiseen unettomuuteen erona tsopikloniin se ,että tsolpideemi vaikuttaa lyhemmän aikaa.
LSA eli ergiini= LSD:n kaltainen psykoaktiivinen aine, jota esiintyy mm. Päivänsinin ja ruusunnorsukierron siemenissä. LSA vähemmän potentimpi kuin LSD mutta tarpeeksi syötynä LSD kaltainen. TÄMÄ EI OLE LÄÄKE VAIN HUUMAUSAINE!