Truxal

Haulla löysinkin jo jonkin verran juttua kyseisestä aineesta, mutta ajattelin silti pistää uuden threadin tästä (kohta kaikilla menee hermot kun olen joka päivä kyselemässä jostain lääkkeestä :blush: ) Noh, sairaslomalla tekemiset vähän vähissä. Haluaisin kuulla muiden kokemuksia kyseisestä aineesta, ootteko kombottanut mihinkään menestykkäästi. Itsellä löytyy tuolta näiden lisäksi oxepameja,tenoxeja,ardinexeja ja norflexejä. Minkälainen mälli noista kannattas tehdä. Itse ajattelin ruveta kohta rouhiin bentsoja ja arttuja, vähän myöhemmin tota truxalia. Norflexin jätän varmaan tänään väliin. Koska kummatkin(troxal ja norflex) ovat mulle uusia tuttavuuksia. Norflexiä söin eilen 200mg enkä osaa vielä muodostaa siitä oikein mitään mielipidettä.
Kiitos asiallisista vastuksista!

Truxaleja on monenvahvuisia. Yhtäkaikki vahva neurolepti, eli sedatiivista vaikutusta esiintyy varsinkin jos aiot bentsoja ottaa samaan aikaan. Ei pitäisi olla vaarallisia yhteisvaikutuksia mainitsemiesi lääkkeiden kanssa, mutta kyllähän nuo vahvistavat toinen toisiaan. Varovasti ja harkitusti! Valitettavasti omakohtaisia kokemuksia ei Truxalista löydy. Kerro ihmeessä, mitä koit 200mg orfenadriinista sitten kun pystyt muodostamaan jonkunnäköisen kokonaiskuvan. :sunglasses:

Paha sanoo tässä vaiheessa kun oli eilenkin noi bentsot ja artut mukana :sunglasses:

Jätä oikeasti se Norflex sikseen ja ota, jos selkä tulee kipeäksi tms. Sillä rojulla ei ole merkitystä kuin negatiivisessa mielessä, jos käyttää väärin. Mulla ei ole siitä mitään hyvää sanottavaa (paitsi kivun hoidossa), ja sen voi varmaan moni muukin allekirjoittaa.

TOTTA!! Norflex on turha lääke viihteilyyn.Ei Ei ja EI…Saat paskat olot jos vedät sitä liikaa

Truxal (klooriprotikseeni) on hyvä lääke ahdistukseen, levottomuuteen, tuskaisuuteen, unettomuuteen ja erinäisiin akuutteihin psykooseihin. Voidaan käyttää myös tehostamaan eräiden lääkkeiden analgeettista tehoa.

Voi olla vaarallista yhdistää alkoholin tai muiden sedatiivisten aineiden kanssa (annoskysymys).

Haittapuolena mainittakoon voimakas ja pitkäkestoinen sedaatio ja lihasvoiman heikentyminen (ellei sitten hae juuri sitä). Säännöllisessä käytössä sedatiivinen vaikutus häviää hyvin nopeasti. Mutta jos unilääkkeeksi ottaa, niin vuorokauteen voi olla kykenemätön tekemään yhtään mitään.

Annoksesta voin sanoa, että 5 mg riittää mainiosti useimmilla tuomaan unen tai lievittämään voimakastakin ahdistusta, mutta se voi vaihdella melkoisestikin. 100 mg kaataa kyllä melkein kenet tahansa normaalin ihmisen.

Hyvä, joskin nykyisin harvemmin käytetty lääke. Siinä kaikki.

Ei viihdearvoa (ellei satu pitämään koomaa viihteellisenä). Älkääkä hyvät ihmiset yhdistäkö Truxalia alkoholin kanssa. Ihan totta.

Joo, aika hyvä unilääke on, hevosille. Yhen kerran otin unettomuuteen sellatteen kahvinpavunkokosen, en muista vahvuutta, ja voi helvetti sitä oloo seuraavana (vai olisko ollu sitä seuraavana) päivänä. Vessanpönttöön lähti pavut!

Joo eilen tipahdin komeesti 75 mg:llä. Mutta mikä positiivista aamulla heräsin normaalisti eikä ole edes yhtään tokkurainen olo. Vaikuttaa tosiaan hyvältä lääkkeeltä, ja nimen omaan lääkkeenä, ei sekoilu mielessä.

No mutta onneksi olkoon löydöksestäsi! Pitäydy tuolla linjalla. Take only if u have to. :sunglasses:

Mitä mieltä asiantuntijat ovat truxalin toimivuudesta bentsoviekkareihin?

En minä asiantuntijoista tiedä, mutta yleinen mielipide on, että niillä se lähtee, millä se on tullutkin. Kyllä jokin muu voi lievittää oloa, mutta vain bentsodiatsepiinit auttavat oikeasti.

Myös barbeja voidaan käyttää bentsovieroituksessa, mutta sen homman järkevyydestä… :question:

Voidaan toki käyttää, mutta eivät ne ole sama asia.

Tässä parantelen orastavia pieniä bentsorefloja. Äsken söin 6 ardinexiä, 2oomg norflexiä, 75 mg troxalia ja pari kaljaa. Pitää kohta käydä alkossa hakemassa pari olutta, ehkä vielä pullon punkkua. Yöllä sitten remeronilla nukkumaan.

Moi. Itse syön truxalia päivittäin. Olen ajatellut nauttia alkoholia, kannattaako jättää truxal siltäpäivältä ottamatta kun juon alkoholia?

^ Jos varman päälle tahtoo ottaa, kannattaa jättää Truxal ottamatta alkoholipäivänä, jos se suinkin mahdollista on. Paljon riippuu toki siitä, kuinka paljon ajattelit juoda, Truxal-annoksestasi, toleranssistasi sekä alkoholiin, että Truxaliin ym. seikoista. Pari tuoppia tuskin aiheuttaa minkäänlaista hengenvaaraa tai muuta ikävää, mutta jos ajattelit kunnon kännin riipaista, se ei välttämättä ole mukavaa hommaa leptilääkityksen kera. Sen verranhan leptit alkoholin vaikutusta buustaavat, että hengityslaman tai sammuessa oksennukseen tukehtumisen riski on ihan olemassa oleva tosiasia, mutta vaikkei puhuttaisi edes mistään hengenvaaroista, niin kännistä saattaa tulla ikävän väsynyt ja sekava pöhnä ja sammuminen ja/tai muistinmenetys voivat olla paljon todennäköisempiä jo ns. normaalia(Mikä sitten on kenenkin normaali?) pienemmillä alkoholimäärillä, kuin ne olisivat pelkällä alkoholilla, joka toki itsessäänkin voi aiheuttaa jopa tappavan hengityslaman. Niin, ja jos ajattelit oikein kunnolla ryhtyä dokaamaan, eli vetää vaikka sellaisen parin viikon putken, niin silloin en ehkä suosittele lääkityksestä luopumista, jos se sulle on ihan todelliseen tarpeeseen, kuten psykoottisuuden hoitoon, määrätty :mrgreen: . No joo, jotenkin sain tekstistäsi kyllä sellaisen kuvan, että ajattelit ottaa vain joskus harvoin ja yhtenä iltana.

Itse olen ryypännyt useinkin leptikuurilla ollessani(Truxalia mulla ei muistaakseni ole ollut, kuin laitosolosuhteissa, mutta monia muita leptejä kyllä ihan nk. siviililääkityksenäkin) ja monesti mulla oli itseasiassa sellainen fiilis, että pakkohan tässä on ryypätä, että saisi edes jotakin piristystä elämäänsä ja jopa normalisoituisi, kun se leptiolo oli niin paska :unamused: . Puhun siis tilanteista, kun olen kutakuinkin tolpillani pysynyt ja jotenkin pystynyt toimimaankin, en mistään totaalisista norsutainnutuksista. Silloin en todellakaan päässyt lähtemään ryyppäämään, jos nyt ylipäätään tajusin, että moista toimintaa voisi edes harrastaa :mrgreen: . En kuollut, enkä edes meinannut kuolla neuroleptikänneihini koskaan, mutta yhteisvaikutus oli tosiaan se, että väsähdin nopeammin ja sammuin herkemmin. Mitään mukavaa kuosausoloa on siis turha odottaa alkon ja leptien yhteisvaikutuksesta, vaan se pöhnä on lopulta erittäin perseestä :angry: .

Summa summarum: Ota siis alkoholia maltilla tai jätä Truxal ottamatta. En tosin tiedä, kuinka paljon hyötyä siitä on, jos jätät yhdeltä päivältä lääkkeesi ottamatta, koska leptit ovat usein varsin pitkävaikutteista tavaraa, joten saattavat vaikuttaa taustalla joka tapauksessa. Parempi silti jättää väliin, kuin huuhtoa lääkkeitään alas viinalla. En nyt jaksa alkaa tässä selvitellä Truxalin puoliintumisaikaa, joten ihan mutuilua vain oli tuo äskeinen :confused: .

Edit: Kun lueskelin tämän vanhan ketjun joitakin ylempiä viestejä, en voinut taas muuta, kuin pudistella päätäni ja hihitellä joidenkin ihmisten tyhmyydelle :unamused: :laughing: . Joskus luin Psyvaultista jotakin ketjua, joka käsitteli Ketipinorin/SeroQuelin viihdekäyttöä :open_mouth: :laughing: . Ei siinä mitään ihmeellistä ole, että jostakin löytyy yksi ja toisaalta toinen pölkkypää, joka vetää ihan mitä tahansa, mikä päähän menee, vaikka antibiootteja, jos niiden pakkausselosteessa varoitellaan, että voivat mahdollisesti vaikuttaa ajokykyyn. Sitä en kuitenkaan voi tajuta, että moni ihminen kirjoittaa nälkävuoden mittaiseen ketjuun, kuinka SeroQuel on ihan jees kamaa ja mukavasti nuokututtaa ja buustaa sitä tai tätä :unamused: . Jumalauta, jos pitää jotakin saada vetää, eikä tavoitettavissa ole diileriä, joka toimittaisi Sepon henoiinia parasta laatua tai lääkäri ei ole juuri nyt suostunut kirjoittamaan mitään kivaa lääkettä, niin apteekista saa ihan ilman reseptiä aineita, jotka toimivat paremmin päänsekoittamiseen/rentotumiseen, kuin neuroleptit. Vittu, hyvin varustelluista ruokakaupoistakin saa leptejä parempia huumeita, jos oikein kitkuttaa :laughing: . Ja kyllä, neuroleptit buustaavat alkoholin vaikutusta, mutta en kuollaksenikaan ymmärrä, mitä hienoa siinä on, että alkon vaikutus buustautuu heti kättelyssä sille tasolle, että sammuu. Minä sentään olen vanha juoppo, joka tykkää ajoittain olla ihan änkyräkännissä, mutta olenpa todennut, että alkoholi buustaa ihan itse itseään, ts. sillä saa päänsä sekaisin ja taatusti ihan ilman mitään kombottelujakin :mrgreen: .