Onko 10mg Triptyl + 150mg Tramal annoksella epämiellyttäviä tai jopa vaarallisia yhteisvaikutksia. Triptyliä säännöllisesti mutta tramadoliin ei toleja. Muistaakseni lääkelaitoksen sivuilla mainittiin mahdollinen serotoniinisyndrooma
Tramadolin noustessa olo oli epämiellyttävän hyperaktiivinen ja sekava . Eli onko teillä arvon plinkkiläiset tietoa tai kokemuksia aiheesta?
Kokemuksia Tramalin ja Triptylin vaikutuksista yhdessä???
Oon ollu nyt ilman tuota Triptyliä ja ottanu vaan tramboo 200mg aamuin illon. Oiskohan tosta Triptyl 25mg apua, vaiko haittaa??? Muuten menee rivatril 2mg vaan enää päivässä, yöksi Ketipinor 25mg.
toi hampaitten mädäntyminen liity tuohon suutakuivattavaan vaikutukseen jonka triptyl joillein ihmisille tekee,minulla hieman kuivasi kaksi ensimmäistä päivää kun olen käyttänyt triptyliä,mutta en todellakaan herää suu kuivana aamulla
itse otan 35-45mg iltaisin ,kokeilin 50mg mutta tuntui väsyttävän seuraavana päivänäkin liikaa,jos ei mitään erityistä ole seuraavana päivänä niin olen joskus ottamut 100mg ja kun vaikutus alkaa niin ei paljon tarvi sängyssä pyöriä vaan taju menee taskuun minuuteissa.
kaikille ei kaikki ropit tosiaakaan sovi,itse kokeilin lyricaa,neurontin nimistä rohtoa ja voisin kirota ne alimpaan helvettiin,mutta triptyl sopii ja oxycontin sopii ja voisin väittää että tuo triptyl vie kipua tehokkaammin pois kun tuo oxycontin.