Elikkäs kuinka helposti noit halkkareit saa lekureilt insomniaan ku tuntuu ettei millää saa nukuttuu, enkä dorkajumia kehtais pyytää ku aika nistileima se lääke
Komppaan. Vaikka onkin unilääke niin auttaa hyvin myös nukahtamiseen, tosin pitkävaikutteisuuden vuoksi saattaa esiintyä lievää aamupöhnää, jollei bentsoihin ole toleranssia (ei kuitenkaan mitään verrattuna esim. ketiapiiniin).
Tuo triatsolaami taas on suht sairasta paskaa, heräilee parin, kolmen tunnin välein ja uutta huuleen-> kolmannen/neljännen jälkeen olo jo suht psykoottinen. Vedettiin jossain vaiheess brittien markkinoilta juuri sen vuoksi, että aiheutti voimakasta amnesiaa ja outoa käytöstä. Tosin joillekin tämä sitten on ihan varteenotettava vaihtoehto, ennemmin kyllä itse ottaisin sen midatsolaamin, jos olisi pakko näistä valita.
Tuollaiseen vaivaan tulee pyytää unilääke, ei nukahtamislääke. Mulla lekuri sanoi että vedettiin markkinoilta kovan addiktiopotentiaalin takia. Lisäksi tuota on käytetty huumeiden kanssa väärin; zombiepölyä
… Tuli markkinoille 4 kertaa miedompana…
Miksei stilkkareita vedetä pois, on ihmisiä ketkä ovat oikeudessa otettuaan yhden ja herättyään jostain aivan muualta kuin sängystään (jossa lääke otettiin)???
Mutta puoliintumisaika 2h joten kerran “sätkäset” niin sinne meni teho. Eikä mulla ainakaan uusi lääke edes auta. Molemmat ovat aika pannassa…
Mutta entä viihdekäytöllinen politiikka. Itse olen popsinut lätkänkin kerralla ja vertaisin vaikutuksia stilkkareihin, filmi menee poikki ja kämpän järjestys on saattanut tajunnan palautuessa muuttua.
Mulle syötettiin tätä jatkuvasti YS:ssa kun olin “vaarallinen potilas” en kyllä ymmärrä miten olin vaarallinen, kun olin alaraajoista halvautunut, siis vyötäröstä alaspäin, epäilikö ne että kukkapurkilla heitän päähän. Mutta pitivät siis unessa tällä, kolme kertaa vuorokaudessa. Vittumaista, kunnon deliriumia sitten kun se ei enää nukuttanut, vaan joutui valveilla sängyssä liikuntakyvyttömänä katselemaan niitä delirium-meininkejä. Onneks pää kesti ja opin kävelemään jotenkuten 4 viikossa, nyt alkaa olla jo ihan normaali kävely (tuo halvaus tapahtui 6.2.2011) ja virtsaongelmat joita pitkään pidetty katetri aiheutti alkaa nekin palautua normaaliksi. Että vuosi tässä on mennyt ihmetellessä.
Mä kävin raumalla yksityisellä, kun olin korjaamassa 85-vuotiaan mummoni kattoa.
Menin tosiaan lekurille ja sanoin, etten saa unta. Lekuri luetteli kaikki lääkkeet mitä on, ihan dorkkarin ja halcionit ja kaikki ja soni, että valitse niistä. Noh, otin halcionin.
Kun niitä otti muutaman, niin tuli samanlainen olo kuin olis heittänyt stilkkarin hihaan.
Kun tulin kotio sieltä, niin ne uusi lääkkeen puolen vuoden ajan ja sit sanoi, et se on poistettu lääkeainelistalta.
[Päihdelinkissä ei ole sallittua suositella huumeidenkäyttöä, joten ei myöskään kannata kysellä toisilta suosituksia. Suosittelemme uusia kirjoittajia tutustumaan Saunan sääntöihin: viewtopic.php?f=1&t=25475#p639930- Päihdelinkin moderaattori]
Ei ole tarpeeksi vesiliukoinen IV-käyttöön. Muutenkin jättäisin noilla spekseillä väliin, itse tosiaan flippasin ihan muutamasta tällaisesta (aggressiivista ja outoa käytöstä, josta ei jälkeenpäin mitään muistikuvaa).
Äläpäs nyt pelleile siellä, varsinkin, jos benzotolesi on nolla . Tai ehkä sunkin pitää opetella kantapään kautta se, mihin benzoilla “viihteily” voi johtaa
. Toivotaan, ettei mitään kovin pahaa tapahtuisi :mrgreen: . Mikä vittu siinä on, että kaikesta pitää yrittää repiä jokin maksimaallinen päänsekoitus? No joo, paraskin puhuja täällä taas
, mutta suosittelen, että käytät ne Halcionisi ihan siihen tarkoitukseen ja sillä annostuksella, kuin ne on sulle määrätty. Saattavat ihan sillä tavoinkin pärähtää yllättävän hyvin tai ainakin yllättävästi. Jos nyt ensin kokeilisit ihan sitä oikeinkäyttöä, jotta tietäisit edes hieman, miten kyseinen roipe suhun vaikuttaa.
Tuosta kun mulla noita oli on kai jo neljä-viisi vuotta, mutta silloinkin mulla oli kyll bentsotolea ihan riittämiin. Silloin ne toimi kyllä nukahtamislääkkeenä hyvin, se mulla on ollu aina ongelma, sitten kun saan unta saatan nukkua 8-10h, mikä on narkkarille jo paljon, alkaa pikkuhiljaa tyyny pelottaa, kun aina menee se 1-2h että nukahtaa…
Mutta tosiaankin, ei ole i.v nappeja, jos popsii isompaa annosta tole nousee “stilkkaritahtia”. Ja voi käydä niinkin, että syöt levyn noita ja havahdut poliisiautossa, and who knows what happened…
Kiitos vastauksista ja juu taitaa ol paremp ku ottaa normisti