Tramaleista apua?

Tänä aamuna mokasin ja nukuin pommiin lääkkeeltä (metadonia 130mg). Mulla olis tuolla muutama 100mg Tramali niin haluaisin tietää auttaako ne mahdollisiin refloihin (jos niitä nyt iltaa kohden tulee). Otin kyllä jo yhden 100mg rambon. Vituttaa tuo myöhästyminen mutta tiedän että vika löytyy peilistä.

Niin, ja en sitten halua lukea mitään vittuilua myöhästymisestä. Siitä ei ole kenellekään apua.

kyl kai niis jotain apua on? en sitte tiedä kuika suuri apu ku en hitaita YLEENSÄ käytä, pakko koitta itekkin niitä jos tää kakki olo jatkuu ja kuika mä itelleni vakuutin etten ikinä hanki subu refloja, onneks nyt ei oo mikää paha mut kestänyt jo 4 päivää…

nii ja joku epilepsia riskihän nois oli isommil annoksilla?

Kuinka tarkka se lääkkeiden hakuaika kylmiö on? Tuntuu jotenkin hölmöltä, et jos ihminen vähän myöhästyy, niin jää ilman lääkkeitään :angry:

Siis jos sulla on hakuaika klo 9.30-10.00 ja tulet klo 10.01, lääkettä ei tipu. Ja se menee heidän kellon mukaan. Sairasta, mutta totta. Tässä on syy miksi sinne kannattaa mennä todellakin mielummin etuajassa. Joskus olen kuullut että jonkun kello oli ollut jäljessä ni jäi lääke saamatta.