Tramadoli ja kodeiini sopii oikein hyvin yhteen. Bentsoja ja Lyricaa päälle niin soppa on entistä makoisampi.
Kyseessä on varsin yleinen ja suosittu kombo. Kannattaa kuitenkin muistaa kohtuus.
Ja nyt en tosiaan vittuile. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, tai jotain. Eli asialinjalla kun pysytään niin vastauksetkin ovat asiallisia.
Ihme ettei oo sensuroitu…
Mulla selässä kolmessa nikamavälissä pullistuma ja painaa hermojuurta.
Lääkityksenä Tradolan, Sirdalud, Panacod, Voltaren, Lyrica.
Paras kivunlievitys yhdistelmällä Tradolan-Sirda-Panacod, vaikkeivät kokonaan kipua poistakkaan.
Pitäisi päästä kivusta eroon, niin ei tarvitsisi näitä paskoja syödä enää…
Leikkaus. Auttaa varmasti tohon vaivaan.
Eipä leikata. Sehän näissä selkäongelmissa on huonoa, ortopedit ja muut ammattilaiset määrittelevät ketkä leikkausta tarvitsevat, itse kuulun siihen ryhmään kenen pullistumat eivät ole niin pahoja että leikattaisi. Hermokivut vaan huutavat että “LEIKATKAA”, mutta huuto kun ei kuulu (toistaiseksi) lääkäreiden korviin saakka…
Jos olisi joku “nappi” jonka syömällä kivut ja vaiva häviäisi ikuisiksi ajoiksi, olisin valmis maksamaan siitä nyt aika paljon. Toisin päin ajateltuna en voi määritellä summaa jolla kärsisin kivuista loppuelämäni.
Ei taida Lissu tajuta, että jokainen todellinen kipupotilas kyllä menisi leikkaukseen tai mihin tahansa lääkkeiden käytön korvaavaan operaatioon, jos vain pääsisi. Diagnoosi: kusipäille ominainen ylimielinen asenne.
Ehdotus kaikille: Ignore li55u. Älkää mitenkään kommentoiko sen horinoita. Se tekee tuota juuri siksi, että saisi porukan lämpenemään. [Poistettu asiatonta kommentointia -Päihdelinkin toimitus] Who knows?

Ehdotus kaikille: Ignore li55u. Älkää mitenkään kommentoiko sen horinoita. Se tekee tuota juuri siksi, että saisi porukan lämpenemään. Mahdollisesti masturboi samalla. Who knows?
Yes!!
Millä tavalla ootte kombottaneet tramadolia ja kodeiinia? Itse olen kokeillut ottaa yhtä aikaa tramadolia ja kodeiinia, tuloksena on ollut lähinnä melkoinen nuokkupöhnä ja semmonen fiilis et pakko mennä nukkumaan. Ei mitenkään euforista siis, tyyliin mielummin pelkät kodeiinit kerralla.
Otatteko ensin tramalia ja myöhemmin kodeiinia vai toisinpäin? Minkälaisilla annostuksilla ootte näitä vetänyt?
Täyttä yksimielisyyttä ei taida aiheesta olla, mutta yleisimmin taidetaan suositella huippuvaikutusten ajoittamista samaan kohtaan (loogista sinänsä). Eli kodeiinit naamaan n. 30-60 min. ennen tramalin huippuvaikutuksia (jotka vissiin ovat siinä 4-6h ottamisesta). Ei kuitenkaan suositeltava kombo, koska muut opioidit lisäävät tramadolin kohtausriskiä (aloituspostauksessa mainittu efexor samoin).
Olisi Panacodia, Tramadol hexal, Tradolan retard ja venlafaxin. En ole panacodia ja tramadolia ottanut keskenään ja yhtä kerralla. Venlafaxinia en kokeillut vielä, kun siinä ei taida olla potentiaalia? Mutta minkäslaisilla annoksilla noilla kannattaisi. tradolan retardia 300-400 mg ottanut ja se on ollut sellanen hyvä, jolla lähtee kivut, pystyy toimimaan ja on vähän viihdettäkin. Paljon voisi ottaa panacodia sekaan vaikkapa 300mg tradolania.Entäs venlafaxin, tuoko lisäväriä?
Danke.
150mg kodee sekaan jos ei tolee, jätä suosiolla massarit pois ei ainakaan voimista hyvää oloa
Mua mietityttää, tuleekohan olemaan mitään vaikutusta, kun otan 450mg tramadolii? Mul jonkilaine tole on, koska vuosikaudet oon käyttäny opiaatteja, lähinnä bupree päivittäin. Nykyannos tosin aika pieni eli n.1mg per vrk. muilla vuosii jatkuvasti käyttäneil kokemusta, saako tol refloi pois, tuleeko jopa oloja mahd. vai mitä? En oo juurikaa ite tramalin tyyppisii nappaillu, ku teininä piriä, sit tutkareit ja bupree / panacodei vuosia, mut ei juurikaa muita opiaatteja. Ja mite tramal näkyy seulois? tärkeint mul saada olot pois, mut haluaisin tietää, ottaisko vaik vahvaa kahvii ohes, etten mee aivan nuokkuihi.
^ei taida kahvi auttaa ku kofeiini tahtoo voimistaa tramaleita(melko varma et luin täältä jotain tollasta), kylhän toi määrä voi jo heilahtaa nuppiin, itel ei tramalit enää toiminu kunnolla ku joskus vedelly vähä subbanaa.
Ai kofeiini / kahvi buustaa? Onpa outoo, koska bupren ja panacodin vaikutust se taas tuntuu vähentävän ja paljon, muistaakseni myös heroiinin (omien kokemusteni mukaan). No, ei pieni nuokku sinänsä o kovin paha, mut kunhan en nukahda palaveriin, johon tuolloi menos.

Ai kofeiini / kahvi buustaa?
Onpa outoo, koska bupren ja panacodin vaikutust se taas tuntuu vähentävän ja paljon, muistaakseni myös heroiinin (omien kokemusteni mukaan). No, ei pieni nuokku sinänsä o kovin paha, mut kunhan en nukahda palaveriin, johon tuolloi menos.
Ihmiset ovat ilmeisesti erilaisia, itselläni kahvi ainakin buustaa kaikkien opioidien nuokuttavia vaikutuksia. Erityisesti metadonin vaikutukset saattavat palata vielä seuraavanakin päivänä juomalla kupin kahvia. Joidenkin mukaan tämä ei koskisi pelkästään kahvia vaan kaikkia lämpimiä juomia.
Jep. Ite vältän yleensä kahvia / runsaskofeiinisia tuotteita, jos olen ottanu bupree, codei, pollee, metkuu, tms. tramaleit ni vähä käyttäny, etten muista, miten kahvi niihi vaikutti, mut noihi muihi ainaki ni et piristyin, eikä aineet tuntunu pahimmillaa missään.
Sitä mietin viel, et mahtaakohan näkyä yks 150mg tramadol seulois…? mun tapaukses saa näkyäki, koska korvaushoitoon oon muutenki menos.
Joissakin kaupungissa määrätään Tramalia/kodeiinia bubre-viekkareihin… Itellä ainakin ennen korvausta toimi tuo annos, jos en ollut aiemmin hetkeen ottanut. Tole nousi kyllä vauhdilla ja usein vedinkin niitä +800mg annoksia. Tramal ei kuulu kuitenkaan tähän perusoppari-ryhmään; kuten ei bubre tai metskukaan. Eihän se edes näy testeissä opiaattina… Itselläni toimi paremmin kodeiinit kyllä bubre-viekkuihin, mutta kyllä nuo jeesas myös…
Ei näy perus-seuloissa! Lääkkeet jos listataan, näkyy.
Otin sit iha vaa sen 150mg tänää. Liotin kielen alla hetken, et josko vaikutus siten nopeutuis. No, ei se missää tuntunu 10v. jatkuval piri-opiaattitaustal. Iha aavistuksen verran reflat lieveni, mut yhä kamalat reflakivut ja vatsaki meinaa sekoilla. Vituttaa ym. Seulaa ei ollukaa, mut onneks aika kuluu ja siten korvaushoitojonoki lyhenee. Oma hoito siis lähestyy.
Ja sen suhteen olen toiveikas, et parantais elämänlaatuu.