Tramal ja Subutex

Otin eilen pitkästä aikaa pienen määrän n. 0.1mg subua ja se toimi yllättävän hyvin läpi yön, aamupäivään asti. Uskallanko ottaa jo 200mg tramalia? On ehkä vähän tyhmä kysymys (vai onko sellaisia ees olemassa?) mutta oon ollu aina varovainen kaikkien lääkkeitten kanssa ja ehkä hyvä niin. Mielummin vajarit kun överit meiningillä mennään :exclamation: :laughing:

Jos ton ny uskaltaa ottaa niin blokkaako toi subu vielä jotenkin tramalin vaikutusta? Kauanko se aikaväli on?

Voi se subu vielä blokata, mutta on yksilöllistä. Esim. itse pystyn ottamaan n. 17h bupren jälkeen vaikkapa oksikodonia, vaikka periaatteessa subun pitäisi vielä estää vaikutusta. Aiemmin piti olla vähintään 24h, mielellään enemmänkin, mutta jostain syystä nykyään toi väli on lyhentynyt…

Jotkut suosittelee jopa 72h väliä, mut itsellä tosissaan ei tarvi sellaista pitää.

Vittu et oli vaikee kirjoutuu ja ettii liikennemerkkej…

Muutaman viikon ( vai kk:n ) vetäny tramalia, panacodia ja oxyja ( savuja myös ), aiheeseen ja aiheen vierelle :open_mouth:

Eilen loppu noi muut noin klo 18 niin nykäsin noin 2-3 ml subua puoliltaöin. Ja vittu kun on paska olo…klo on 7.44.

Lähtemällä ulkojemmaan löytänen tramalia ja panacodis, ehkä hiukka tarqiniqia…
Maksaako vaivan mennä pakkaseen, oi viisaammat addiktit?

Tyhjentävästä vastauksesta palkkio :open_mouth:

No, menin sinne pakkaseen ja löysin runsaasti tramalia ja muutaman PC:n, söin 2 + 2, olo helppaa, eli lunastan itse palkkion!
Mikä olis sopiva? Gramma H:ta?

kyllä mää oon monet kerrat vaihtanut subusta tramaliin jo seuraavan päivänä. vaikka olis vetänyt 6mg subua, niin seuraavana päivänä oon ottanut tramalia ja jatkanut sillä tramalilla vaikka viikon, tai kaks tai enemmänkin. toimii ihan niinku kuuluukin. toki määrät on ollu mulla aika suuria. tramalia menny joskus grammankin päivässä. en siitä mennyt kyllä mitenkään sekasin, vaan läihnnä korjasin olooni. ihan normaalisti kävin töissä jne.

monet sanoo, että se supu blokkaa muta opiaatteja. onhan se sinänsä ihan totta. jos supupäissään ottaa tramalia, niin ei stiä huomaa mitenkään. lähinnä korjaa oloja, eli pitää “terveenä”. suosittelen kuitenkin lopettaan sekä supun, että tramalin käytön. jos jatkaa, niin ennenpitkää jää kiinni niihin. sit se vasta onkin perseestä irtaantua.