Tramal 50mg

Paljon maksaa katukapassa noin suurinpiirtein?

Eurosta pariin euroon, riippuen myyjästä ja määrästä minkä ostat. Tai siis noissa hintahaaarukoissa on mulle tarjottu.

Sanja :unamused:

150mg:nen egestä kahteen, eli alle egen maksaisin 50:sest, vaik se onkii tavallinen eikä depotti… Riippuu tietty, onks tuttu vai frendi joka myy… Ite maksasin lätkästä 7egee tai tekisin vaihtareit…

Laitan nyt tähän samaan topikkiin ku on kyse taas ryyneistä. Täl kertaa ryyni nimeltä “tenox” (vahvuudesta en tie mitään) oisin vaan halunnu kysyy ku en noista tohtori.fi jne muilta samantapasilta sivuilta löydä oikeen mitä noi oikeen on?
Kuuluuko noi bentso sukuun vai mihin?
Sen verran vaan saanu selvitettyy ite te noi on jotain nukahtamiseen auttavia lääkkeitä ja jotain rauhoittavaakin siinä taitanee olla?
Kysyn; Jos noita syö muutaman (1-5) niin lähteeks siitä taju? tai siis niinku nukahtaako siitä?
Ku mul ois niit kai tos kourallinen, en vaa tie niiden käyttötarkotusta tarkalleen ni ois jees jos joku tenoxeja syöneet kertois vähän mitä noi oikeen on?
Kertois omin sanoin, eikä heittäis mitää linkkii johkii tohtorisivustoille. :slight_smile:
Mut kiitti jos joku vaivautunee vastaileen jotaaa… :wink:

Tenox on ihan lunkki lääke jos et omaa bentsotolee. Elikkäs unilääke jota löytyy muisteeksin 10mg ja 20mg tabuina. Semmonen 100mg heittää huiviin niin pitäs ihan hyvät olot irrota. Älä rouski liikaa ettei synny koukkuu ja tolen nousemista… blöhbläh jne.

Alkomahoolia ei kantsi käyttää samaa aikaa tai hitait. Tai kantsii jos haluu mut pitää tietää omat rajansa :unamused:

http://www.tohtori.fi/?page=0545318&searchtype=1&searchstring=tenox&searchpage=1&id=5429272
( Vaikuttavat aineet: Tematsepaami, joka on bentsodiatsepiineihin kuuluva lääkeaine. )

Vaik oot käyny kattookki(?) nii tossa o silti… toi haku ei kyl toimi kunnolla jote ei täältä nyt ihmeemmi noita keskustelui itte tenoxista löydy. mut unilääke yms haul kyl pitäs löytyy… keksi itte :slight_smile:

Vastasit just silleen ku toivoin jonku vastaavan :smiley:
Mut joo, en mä noita oo alkaas mitään rouskii sillee pahemmin ainaskaa…
Ja on mulla noita xanoreitaki tossa mitkä on ihan lääkäri määränny.
Mut kiitos “panza”… :slight_smile:

En maksais tramaleista… :angry:

tramalit on ihan vitun kuninkaita voisin ihan hyvin maksaa 50mg kapsuista 3euroo kipale. 9euroo päiväs siihe että päivä on parempi ku ikinä selvinpäin.

Samaa mieltä Nahkan kanssa. 3 kpl 50mg tramalia riittää pitämään koko päivän hymyissä suin.

kaveri anto mulle 7kpl noita 50mg tramaleita. alkoholi luultavasti boostaa vaikutusta? oon pari vuotta syöny ardinexeja, mitäs mieltä ootte, kummat on parempia? puhuitte et 3 tramalia riittäs hyvään oloon, mut arttuja siihen tarvii reilut 10…

Tramalit on parempia. Tekee muutakin kuin pistää nuokkumaan. Pienillä annoksilla erittäin hyvä piriste päivään. Isoilla annoksilla olot samaan suuntaain kuin kodeiinillä mutta kuitenkin omanlaisensa. Tramal on parempi jos nuokkua haluaa. Kodeiini silloin tällöin kyllä erittäin mukavaa. Mutta siihen kyllästyy nopeammin kuin tramal nuokkuun, se on jotenkin ihanampi kuitenkin.

ALKOHOLI + TRAMADOLI = “TAPPAVA” . ← piste.

Eli oikeesti elä edes kokeile.

no siis kodeiinin ja tramadolin oloja ei suoranaisesti voi verrata. Tramadolista tulee sellanen syvä ja kokonaisvaltainen olo eikä vituta pätkääkään. Kodeiinista tulee sellanen tokkurainen “silmä olo”. Tuntuu silmissä ja päässä. Itse saan olot 3kpl tramalista sanotaan että 3-5kpl on paras.
Artuista tulee taas vähän erilainen olo kanssa verrattuna panacodiin. Artut parempia tarvin 2-4 arttua et on hyvä olo. Sun täytyy vaan kokéilla sitä tramalia. Veikkaan että sun tole on paljon isompi jos arttuista tulee olot laatasta.

Boostaa tuo alkoholi tramadolia, tahtoo ainakin mua myös alkaa oksettamaan helpommin (tramal jo yksinäänkin tekee tuota mulle). Alkoholin ja hitaiden kombot sitten varovasti.

Onko Tramalin vaikutus erilainen nokkaan vedettynä/ vesitilkassa tai ihan ohjeen mukaan? Esim. alkaako kipua lievittävä vaikutus nopeammin? :wink:

No noit 50 mg niin ehkä ege ois sopiva poisto hinta en itse ainakaan enempää maksais.

:smiley:

emmäkä xD

Itellä rokkas 500mg tramalia (retard), 2l kaljaa ja ~30-40mg diapamia mukavasti. Ei härinnyt kipu eikä mikään muukaan :slight_smile: Sanoisin, että olin jopa ihan ajokunnossa ja työkykyinen (myös läheisteni mielestä).

Minulla vaan taitaa olla keskivertoa korkeammat toleranssit tai jopa luonnostaan korkea toleranssi/sietokyky opiaatteihin ja bentsoihin, jolloin tietysti on selvää, että kokemattomien ei pidä lähteä tuollaisia kokeilemaan.

Eppäilen noita määriä, mulla 200mg Tramalii ja muuan bisse => letkeetä eikä kipuja. Ja mä oon 190cm/ 95Kg karju. But voi olla, onhan se yksilöllistä.

Mä olen aina työkykyinen ja ajokunnossa. :laughing: