Muiden viikonpäiväketjujen jatkoksi tässä olisi nyt Torstai-topic. Päätin avata tämän, koska mulla on nyt niin toiveikkaan oloinen torstaiaamu .
Mistähän tuo Torstai on toivoa täynnä -juttu muuten tulee? Onko torstai yleensä niin merkityksetön päivä muihin viikonpäiviin verrattuna, että sille on sen vuoksi pitänyt keksiä tuollainen oma lausahduksensa ?
Hyvää ja toiveikasta torstaita kaikille Toivoille ja Torsteille ja kaikille muillekin, erityisesti Alekseille, joilla on tänään nimipäivät. On oikein liputkin vedetty salkoihin tämän hienon torstain kunniaksi . Muistakaahan lukea tänään suomalaista kirjallisuutta ja olkaa kiltisti .
^^ Oon aina aatellu, että se tulee siitä Steinbeckin kirjasta. Aika monet sanonnathan on lopulta aika uusia. Niinkun vaikka joku “ollaan ku ellun kanat”, sehän tulee Tuntemattomasta sotilaasta.
Torstai on sellanen päivä, että tekee mieli juopotella. Koko syksyn on taas janottanu.
Ei helvetti, onkohan pakko mennä maistaa alkohoolia, kerran Winstoni komentaa? Siis pakko, ihanko pakko, pakkoko onko? Jumaliste, taidanpa mennä! Kapakka, täältä tullaan!
Logistiikka-alalla työskentelevät eivät erityisemmin Torstaista perusta… jokainen joka varastolla/kuljettaja poislukien elintarvikevarastot/kuljetukset…tievävät mitä TORSTAI on alalla
^
Voi faksi! Sä olit niin hienosti ja niin kauan juomatta, kun olit antabuksella! Toivottavasti toi oli vaan joku yhteen kertaan jäävä erehdysretkahdus.
^
No niinpä tietysti! Voiei, miten mä unohdin! Anteeks… Tokihan se on oikein hyväksyttävä syy vähän maistella, tai vähän enemmänkin. No mut olin mä fiiliksissä kuitenkin mukana, kun maistelin täällä punkkua! Pitkään mietin et menenkö hakee vai en, ja joku vaan veti mut sinne alkoon. Nyt tajuan, et sehän oli tietysti tiedostamaton tietoisuus siitä, et sulla on synttärit, ja nyt pitää juhlia!