Törkeä pahoinpitely ja sen jälkeen viina ja lääkkeet

Juu elikäs tuossa ma-ti -yönä kaks vässykkää houkutteli ansaan, tyhmänä astelin siihen edes asiaa ajatellen. 2 jätkää siinä sitten kävi päälle, toisella rautapamppu. Vitun vässyköitä, etten sanoisi, koska pystyin pitämään puoliani melko hyvin, vaikka jätkät isompia kun minä. Tää rautapampun kanssa heiluja ei oikein saanut mitään aikaiseksi, vitun luuseri. Pari iskua polviin mutta ei ruhjetta pahempaa. Törkeänähän tämä kirjattiin heti paikalla kun en itse puhaltanut kuin 0.17 mittariin enkä ollu muuten sekava paitsi tietty iskuista päähän.

Nyt siis alla se ma-ti -yö ensiavussa, ja kotioiduin nopeasti sieltä (En tiedä mikseivät edes verikokeita ottaneet) ja kas kummaa parin päivän päästä nousi kuume 39 asteeseen, seuraavana päivänä piti mennä muutenkin röntgeniin kun nenä oli luultavammin murtunut, niinkuin olikin. Ja takaisin sairaalaan kun tulehdusarvot oli korkeat. Pääsin onneks seuraavana aamuna kotiin.

No mutta kysymys onkin, nyt kun tulehdusarvot vielä vähän kohollaan ja olen ottanut alkoholia, panacodeja, oxamineja (15mg) ja xanoreita(0.5mg) melko monta, että kannattaisiko vaan suosiolla mennä koisimaan vai voiko tässä vielä kukkua, fiilis on kuitenkin hyvä ja on ollut pahoinpitelystä lähtien (Vaati paljon enempi että mut saa henkisesti murenemaan…)

Tuntuu vaan että koko kroppa on tunnoton, siis kun kirjoittelee viestiä niin sormetkin vetää mihin sattuu. Ja pää ei tunnu omalta. Vittu.

Kai täällä nyt joku osaa neuvoa vaikka olenkin pahemman luokan sekakäyttäjä?

Ei kai bentsot ja tulehdusarvot miteenkä vaikuta toisiinsa? Paha tuohon on muuta sanoa kun että ryynikänneissä on fiksua pysytellä hereillä mahdollisimman kauan, koska ohut mahis että kyrvähtää hengityslamaan tai vastaavan.