...

Itse tuossa tilanteessa menisin paikalliselle A-klinikalle ja järjestäisin itseni johonkin yhteisöhoitoon vähintään 3-6kuukaudeksi.

Yllättävän kauan näyttää kestävän, että paljon piriä kiskoneen aivot tasapainottuu edes jollain tavalla. Ainakin mitä tuli itse vierestä seurattua…

^^ Jos sä ihan oikeasti tahdot eroon siitä paskapiristä, etkä vain sen vuoksi, että rahanmeno ja huonot välit äidin kanssa alkoivat vituttaa, niin mene esim. A-klinikalle, josta ne voivat ohjata sut esim. katkolle ja sitä kautta mahdollisesti pidempäänkin hoitoon. Kolmen kuukauden pirikuurin jälkeen sun välittäjäaineesi ovat niin päin vittua, ettet sä millään lääkkeellä saa oloasi hyväksi, mutta toki tarpeeksi suuri annos benzoja jeesaa pahimpiin ahdistuksiin. Hätätilanteessa kannattaa käyttää myös jotakin neuroleptia, jos olo menee aivan hirveäksi ja sekavaksi. Nuo lääkitykset tosin tekevät helposti sen, että saat oloasi korjattua sen verran, että kunhan raha- ym. asiasi ovat jälleen paremmalla tolalla, voitkin uusin voimin aloittaa uuden pirikuurin. Sori vain, mutta vaikuttaa siltä, että olet sen verran ihastunut siihen piriisi kuitenkin, ettet sä siitä lopullisesti eroon tahdo. Sua vain haittaavat nyt liikaa sen mukanaan tuomat lieveilmiöt. Harvapa sitä samaa pirikuuriaan pystyy loputtomiin jatkamaan :wink: .

Ei sitä oikein saa lopetettua, jollei ole kunnollista motivaatiota. Mun motivaatio oli aikoinaan, kun mies sanoi että valitse: minä tai aineet. Se oli helppo silloin valita.

Mut oloja helpottamaan (ahdistusta ja masennusta) sain jonkin verran xanorista ja tsolpideemista, silloin kun vielä käytin.

Uudestaan ratkenneena lupasin miehelle, etten siihen enää koska, ja pidän siitä nyt kiinni. Koska kärsin masennuksesta ja tuo aine vie sen ajan kanssa aivan megalomaanisiin mittasuhteisiin. Katkasin kaikki suhteet myös, mistä sitä hankin. Kaikkeahan saa jos vaan etsii, mutta ei maksa vaivaa enää.

Varmaan joku kunnon vierotusmesta olis sulle kuitenkin parempi. Kun sun meno on niin paljon radikaalimpaa, kun mun koskaan.

Taitaa sulla olla omat keinot käytetty ja tarvitsisit ammattilaisten apua. Ilman motivaatiota lopettaminen ei tietenkään onnistu, ammattilaistenkaan avulla.

Olet jo menossa oikeaan suuntaan, kun olet tänne tullut apua pyytämään.

Vitusti motivaatiota ja yksi maapallon kierto auringon ympäri, ja jos kaikki menee niin ku pitää, niin sitten alkaa päivä paistaa risukasaankin.

Kun et sitten vaan sitä vähäistä valoa ala huntuamaan bentsoilla unohduksen hellään huomaan…