No eipä mulla ole ollut kun 2-3 viikon kuureja, ja silloinkin nukuin pilven tai unilääkkeiden avulla välillä.
Alkas kuulostaa et voi iskeä psykoosi päälle jos et pidä taukoa. Kai sä jotenkin olet välillä nukkunut? Päähän tossa hajoaa, ja kroppa. Et varmaan oo paljon syönyt? Mä muistin pirissä aina nesteytyksen kun se janottaa niin vitusti, mut ruoka jäi aina.
Mä en nyt tiedä, mitä aloittaja tarkalleen tarkoittaa 24/7-pirikuurilla, mutta mikäli sitä on kestänyt jo 3 kk, niin aivan pakko jokaisen ihmisen on olla nukkunut siinä ajassa, vaikka sitten jotakin leptikoomaunta. Muuten ei olisi enää hengissä, ei edes pirin voimalla ja rautaisella fysiikalla ja psyykellä, piste. Ihminen tarvitsee unta säännöllisesti, muutoin se, kappas vain, kuolee . Sitä ennen tosin on jo ehtinyt mennä psykoosiin ja kaikkea muuta mukavaa.
Mä en muista, kuinka pitkä mun pisin ihan oikea pirikuurini on ollut, siis sellainen, etten todellakaan ole nukkunut silmäystäkään koko aikana, mutta eipä se muutamaa päivää pidempi ole voinut olla ja nekin kuurit ovat vieneet mut pääsääntöisesti lataamoon :mrgreen: . Eipä tule enää onneksi moisia harrastettua, vaikka yhä pirittelen välillä. Max. 2 vrk. valvomista stimulanttien voimin riittää kyllä mulle. Hehee, osaan siis nykyään käyttää amfetamiinia hallitusti, kun tajuan lopettaa pariin päivään, enkä päädy joka kerran jälkeen hoitoon :mrgreen: . No, en kyllä osaa. Aina ne lyhyetkin pirikuurit mun psyykeni päälle käyvät ja suhteellisen pahasti jopa, hieman tapauskohtaisesti tosin. Piri ei sovi masennukseen taipuvaiselle ihmiselle, ei sitten vähimmissäkään määrin, ja oikeastaan se on ihan paska aine kaikille, paitsi toki ADHD-ihmisille. Ensin on tietty hauskaa ja sitä oloahan mä haen aina kerta toisensa jälkeen, ts. hakkaan päätäni seinään, kun lopputulos on kuitenkin aina huono .
Vai meinaako toi 24/7 sitä et aina kun herää, niin taas vedetään. Ilmeisesti. Pahimpina aikoina 2-3 viikkoa käytin putkeen mut öitä valvoin maksimissaan 2 putkeen ja sit nukuin muilla aineilla.
Kun “aikuisena” aloin uudestaan käyttämään piriä, niin nukuin öisin vaikka väkipakolla napeilla 2-4 h. Et en enää edes valvonut täysiä öitä. Mutta tosiaan, yksi syy miksen sitä enää käytä, on se että se pahensi mun masennusta älyttömästi, ihan niin kuin alkoholikin. Ja kun oli joku 3 päivää vetänyt piriä ja nukkunut parin tunnin yöunia, niin sit meni 2-3 päivää pelkästään nukkuessa.
Ja sit sama juttu olis alkanut uudestaan, ei mitään järkeä. Masennusta riittää ilman kyseisiä substansseja ihan omasta takaa.
siis meinaan sellaista että vetää ja vetää vaa vaikka 4-5 vuorokauden jälkeen tuleekin niitä “mikro” unia ja saatan olla taju kankaalla 10-40min about ja taas jatkuu…ei mulla psykoosi oireita…ellei liikkuvia valokuvia lasketa ja silmää vinkkaavia ehkä pienehköjä kyttä vainoja saattaa ilmetä mutta vetelen antipsykootteja samalla kun valvon pirillä…ja muistan kyllä vetää energiajuomia ja coca-colaa runsaasti jottei kuivu…syön myös välillä esim lihapiirakan tai jogurttia tulee otettua…kuurin päätyttyä nukuin 24h,söin mahan täyteen,nukuin toiset 24h,söin mahan täyteen ja nukuin viälä jonkun 15 tuntia…sitte olin taas oma itseni…melkein, jos armotonta masennusta ei lasketa…ja piri todellakin oli hyvä laatuista…ei mitään katu paskaa joka jatkettu rotanmyrkyillä yms. paskalla.
sain hommattua parasta vuosiin ja kaveri sano et valvottaa, oisinko ottanu illan aikana joku 0,2-0,3g eli aikahyvät ja kappas vaan nukuin ihan saakelin hyvät yö unet itseasiassa piri ei oo ikinä estäny nukkumasta joskus se suorastaan väsyttää, oonkoan joku luonnon oikku? aamulla kun otti 0,1g nykäsyt nii hyvin pölähti, näkyisköhän viel tiistain testeis jos kävis pyytää vai suositteleeko joku päivän siirtämistä? eilen ja tänään tuli otettua lähinnä mietin ku on aika putsia, nii pidentääkö toteamis aikaa tosin käyttö rajoittuu pariin päivään. vastatkoon jos joku jaksaa enää mielipidetttään jakaa.
Toki vaikuttaa! Esimerkki: Vedät kahden päivän aikana 0.5g 10% poretta, eli kiskot sinä aikana vain 50mg itse amfetamiinia. Vedät kahden toisen päivän aikana 0.5g 50% poretta, eli kiskot 250mg itse amfetamiinia.
Siinä on jo 5x ero, eli kestää tietty pidempään poistua kokonaan elimistöstä.
WTF? Antipsykootteja ja piriä? Miten tuo voi enää kenenkään mielestä olla mitenkään nautittavaa? Helvetti, subukoukussakin tuntuu olevan paljon enemmän järkeä kuin tuollaisessa menossa, on vielä kehollekin terveellisempää.
itselläni pisin putki vipinan kanssa on ollut 13paivaa, ilman ruokaa, pelkkaa limpparia. en muista viidennen paivan jalkeen oikein mitaan. ja sitten kun kaveri pakotti mut nukkumaan, paatin ottaa viikon unilaakkeeet kerralla ja sen seurauksena meinas halvaantua vasen puoli elimistosta.
nyt valvon korkeintaan yhden yon ja syon vaikka vakisilla jotain.
^ No, ehkäpä sickup on juuri tuolla kombolla saanut pirikuurinsa kestämään noinkin pitkään, mutta, joo, aika harvinaisen sekopäiseltä douppaamiselta tuollainen minunkin mielestäni kuulostaa .
Sickup, hoi! Joko se sun pirikuurisi päättyi? Älä huoli, kenenkään pirikuuri ei ole kestänyt ikuisuutta. Aina se on loppunut, tavalla tahi toisella .
juu kyllä on eikös a-klinellä ole vaitiolo velvollisuus seulojen tuloksista jos käyn testaa et näkyiskö maanantaina ennen klinikallakäyntiä(vara toimenpide) samalla sais osviittaa kaun kerta käyttö kummittelee.
Minä muuten syön jonkun sortin antipsykootteja jos otan piriä, syystä että mulla tuntuu ne pirilaskut elämääkin kauheammilta, otan ne ikään kuin siihen pohjalle et sit kun laskut alkaa niin futais ne leptit tai jotku antipsykootit. Ei ne mua nukuta, pitää vaan suurimmat laskuolot aisoissa ja skitsoilun tiessään.
Sanon tämän silläkin uhalla että joudun yleisen naurun kohteeksi. Miksi sitten edes ottaa piriä? Mulla vastaus kuuluu että kärsin piikkikoukusta aivan jäätävästi, ja tuntuu, et veden kiskomisessa nyt ainakaan mitään järkeä ole, ja valitsen usein mieluummin pirin, sehän sentään vaikuttaa jotenkin; näin siis jos ei ole subua tai muuta hihaan heitettävää hidasta. Tiedän että veden pistäminen olisi tuhat kertaa viisaampaa, eipä tartteis tasapainotella niiden vainojen ja leptien yms kanssa. Hiton piikkikoukku ja ihmisen tyhmyys.
Pirin kanssa saa hyvät olot noin tunniksi sit alan jo kärvistellä laskuissa ja niinpä olen jo pistämisen aikoihin syönyt jotain antipsykoottia tätä skitsoilua torjumaan. Ihminen on kyllä viisas eläin…