.
ei välttämättä kande alkaa tilaileen…
sama tilata jotain kivempaa jos ottaa riskin… kuitenkin aika turha aine…
ja tulliin jos jää niin saat sakot lääkeaine rikkomuksesta…
en näe mitään järkeä ideassasi… pyydä mielummin panacodi resepti lääkäriltäsi…
.
jätä vaan ne kodeiinit sinne britti apteekkiin…
entäs jos tuon sitä matkaltani briteistä, tuliskohan tullissa juttua mikäli nyt kiinni jäisin? uteliaisuudesta…
Tuskin mitään jos et reppukaupalla tuo… joku avattu lääkepakkaus ja mikä siellä laillinen ja tulet sieltä suomeen niin epäilempä, etteivät mitään lääkeainerikkomusta sulle raapusta.
Mä nyt en näe tämän jutun pointtia ollenkaan.
Jos sä haluat opiaatteja, niin “kadulta” niitä saa paljon halvemmalla ja on tarjolla hepoa, oxyä, subua, tramboja, ja ehkäpä jopa kodeiinia.
Juu, ihan suomenmaassa, näin valitettavasti on.
Monilla lähtee lapasesta oppareiden käyttö just kodeiinilla, kun sehän ei oo ku kodeiinia.
Vuoden päästä vedät jo tramalia ja subua, et vielä piikitä. Tästä puol vuotta, oot jonku nistin kämpillä, ja se haluu tarjota pollea sulle, sit se sanoo, et ei tätä syödä, sä et varmaan osaa liu’uttaa, ja mä en sulle liu’uta, mut tos on puhtaat värkit haluuko kokeilla! Tästä 12v. eteenpäin, oot minä: nähny ja kuullu lähes kaiken ihmisiä on kuollu paljon, oot istunu linnassa, sulla on itse tunto nollissa ja mietit itsaria. Menet kuitenkin A-klinelle, vuoden päästä oot iin ku minä nyt, oon korvaushoidossa, itsetunto on normaali -ilman bentsojakin-, Käyt töissä, voit pitkästä aikaa bongata tyttösiä.
MUTTA: heitit juuri hukkaan 15 vuotta elämäsi parasta aikaa…
Joten: mietipä vielä ennen ku syötät visa elecrtron kortilta opintotukesi huumehelvettiin.
Ai niin, EIHÄN MULLE VOI KÄYDÄ NOIN :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
.
VÄÄRIN!
Juttu on niin, että vaikka ulkomailta saisi jotain ilman reseptiä, tarvitaan Suomeen tuomiseen joka tapauksessa resepti. Huumausaineiden (kodeiini) kohdalla tämä tarkoittaa, että kyseessä on huumausainerikos (ei edes käyttörikos, koska maahantuontia ei ole tämän lievemmän pykälän tunnusmerkistössä) ja ongelmia saattaa tulla niin ajokortin kuin turvallisuusselvitystenkin kannalta.
Kodeiinin vuoksi siis tällaista riskiä on aivan typerä ottaa.
Ibuprofen 200mg and codeine phosphate hemihydrate 12.8mg.
Kovin vähän on kodeiinia ja liikaa ibuprofeenia.

Ibuprofen 200mg and codeine phosphate hemihydrate 12.8mg.
Kovin vähän on kodeiinia ja liikaa ibuprofeenia.
eipä se panacodissakaan ole kuin 500mg ja 30mg kodeinia. Joten samassa suhteessa mennään.