------------------------------------------------------------

töttör.ööökajjajajaajsjjajjai’qei88
qhdhdqijqäiijälklkhähähäohqäoihqoihqäohqoqhqhiqhäqhjq’pqo
-havana black - hoo myself

-system of a down - psycho (juu tookin tomii???)))))))well hell jeeeee

-system of a down - sugar

-bob marley - one love

where white man walks, he leaves destruction,but gets satisfaction and that is all
that matters in the end…

-linkin park - in the end

Olisiko päihtyneen linkin päihtyneet valvojat(tai muuten vaan syyntakeettomat=idiootit)
huomanneet viimeaikaisen yleisökadon lopettajat-palstalla.
Eikö olisi jo aika ryhtyä toimenpiteisiin eli poistaa nimimerkkini, ellette sitten taas
halua, kuten epäilen, vaan päästä mahdollisimmman helpolla jo nyt maailman
helpoimmasta työstä ja näinollen sehän lienee sitä parempi mitä harvempi tänne
kirjoittaa.
-Ei mitenkään ystävällisin terveisin joku joka jo harkitsee kuluttajasuoja-asiamieheen
yhteydenottamista tai oikeusjutun nostamista.

Sinäkin, foo… Miksi?

Mitä ihmettä?

Jos tosissasi olet palstalta pois lähtemässä ff, niin otapa yhteys tuohon moderaattorin ilmoittamaan sähköpostiin, niin eiköhän se siitä. Sehän oli se paihdelinkki@a-klinikka.fi

Emmeköhän me kaikki tänne edelleenkin mahdu riemuinemme ja murheinemme. Niin sinä kuin minä kuin moni muukin.

olenkin päättänyt jäädä omaksi ilokseni tänne sivulleni jorisemaan((käänteispsykoilu-
yritys ja epäonnistuminen luultavimmastikkin kaite???)
ilpoo, missä on mun almanakka,laitan merkin laitaan,älä nojaa siihen
kaiteeseen,no voi vittu,nyt se tippu…musta auto tuli ja vei…ja pappikin saa taas
kahvia juodakseen…
-molly hatchet - fall of the peacemaker
-hector - lumi teki perkeleen etiäiseen

–hei, minä olen pilvi
…tiedän
–mistä arvasit?
…koetin koettaa kädellä ja läpi sujahti
–tulin peittämään aurinkosi
…se lienee sinun tehtäväsi, tee parhaasi
–yritän, pahoittelen
…mitä suotta

-deep purple - when a blind man cries

-deep purple - child in time

show me your saviour and i’ll show you a liar,maailmanloppu alennusmyynnissä,tänään
pääset mukaan jo 9.95 e.lla runsaan tarjonnan vuoksi…

-chisu - kohtalon oma

-bob dylan - masters of war (…you play with my world, like it’s your little toy…)

—uutisia:sotaa, nälkää ja poliittista kähmintää,palkintoja ja prenikoita myönnetty…
shove them up to your …s

mitä hyvää tässä päivässä tai hetkessä—ehkä,ehkä,ehkä???
-en antautunut vihani vietäväksi, että olisin tehnyt jotain todella peruuttamatonta(tai
toivottavasti en),kaunani,katkeruuteni,sekoiluni,pelkoni saavat toimimaan idioottimaisesti
ja tätä palstaa pitää toisaalta eri asiana kuin todellista maailmaa, antaa itselleen vapauksia,
joita toisten lienee mahdotonta ymmärtää,kokeilukenttä ja,ja, silti väitän olleeni mahdollisimman
vilpitön vaan olenko hyvä omaa käytöstäni arvioimaan,häkkiin kahlehdittu orpo piru, avaimet
omissa käsissä, kuten jokaisella kai?..voinko vilpittömästi antaa anteeksi kokemani vääryydet,
oikeat ja kuvitellut…kyllä kai,voinko antaa itselleni anteeksi?voinko antaa itselleni armoa?
olenko mitään ansainnut?ei ole vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka uskovat tuonpuoleiseen parempaan
vaikken itse siihen uskokkaan,en tuolla tavoin

-nazareth - child in the sun

-metallica -the god that failed

mahtanevatko nyt tätä nimim.:iäni(vitun nerokas lyhennys,anteeksi tosi nerokas,)
sulkea,pitäisi kuulemma lähettää pyyntö samasta sähköpostiosoitteesta kuin mistä
on nimimerkin luonut,no tuota osoitetta(jos se on edes se jota luulen) en enää pysty
käyttämään,nyt sitten, jos sulkevat, alan parkua suureen ääneen, etten olisikaan enää
halunnut poistaa…
juuu,uu no turisen tyhjää taas,näköö hänet ja parkuu sitten kävi niin tai oli käymättä…
-,–,–,_-kohtaamiseni kaupungin virkanaisen kanssa:näin ei tulisi toimia tai ei se ainakaan
mitään ja ketään ja missään auta----
-tuo henkilö julma, katala, kuvaili kameeerallaan autoa virkaisessa asussaan,sakkoja antoi,
ihan pyytämättä,herra antoi,pyhitetty olkoon herransa nimi ja ylhäisyys…
samalla parkkialueella oli myös kulkuneuvo, jolla olin ajellut sulostuttamaan maailmaa ihanalla
olemuksellani…jo oliko tuo kelvoton jo kulkupelini kuvannut joka kulmasta ja lappunsa
pyyhkijän alle laittanut…arvannette…no siitäpä lapun sieppasin ja sieppasiko se…jo vain…
laskinko ehkä kymmeneen, edes kahteen ja puoleen…no en, ja viisi minuuttia aiemmin juuri
siitä oli ollut puhe muutaman kanssa…joopa joo,
no tälle matamille siinä aatokseni menin lausumaan:oletko kaupungin palkkalistoilla,-kyllä olen,
vastasi pahainen,mikä järki tässä on näitä lappuja kirjoitella,tässä parkkialueellahan on
ihan hyvin tilaa ja minulla kun ei olisi edes rahaa näitä maksella,voi vittu tätä touhua…
–tietysti olisi pitänyt älytä mennä ennen kuin aika loppui kiekosta tai käydä laittamassa siihen
välillä lisää aikaa vaan kun taas unohtui…
40 e. äsh…per…saa…ihan sama, maksaa jos ei jää maksamatta,jos koettaisi kuitenkin,mitähän
tekisi…grrrrrrrr

-eagles - old 55’(taisi olla ol’ 55)

Onpas täällä kuhinaa, vasta jälkilöylyihin ehdin.

Avaimet omissa käsissä, niinpä.Tai omassa tallessa. Ja joskus tarvitaan apua, että se oma talsi löytyy. (Nimimerkki minä unohdan ne talteni hyvinkin usein, sekä henkiset että reaalimaailman.)

Itselle anteeksi antaminen on usein vaikeampaa kuin muille anteeksi antaminen. Hyvä olisi itseä sietää, kun kerran samoissa kuorissa sen itsen kanssa asuu. Antaa sille itsellekin joskus luvan olla vähän heikko ja pieni.

Ja mikäs pieni kiva asia saisi tänään kunnian ilahduttaa? Minä kävin poimimassa puoli korillista suppilovahveroita, taitavat nyt vihdoin olla syksyn viimeiset. Taidan olla siitä poimimisesta riippuvainen :unamused:

PS Hyvä jos jäät. Hyvä, että joku aina välillä tuulettaa ajattelemaan tätä arkea toisestakin näkökulmasta. May the Force be with you.

:smiley:

vieläkin sai kirjautua,kenelle sitten parun,kun,jos,kun sulkevat,
peileille kyytiä,ja sen jälkeen sieltä vaan tuijottaa monipäinen kuvajaisensa,
mielen sopan kehittämä mielikuvituspahis,suurentelunsa tuotos,vähän arasti
ehkä koettaa kysyä: mikä nyt taas…oooo pliiiis mercy,mercy. olisiko tämä jo
jonkun kerran aiemminkin läpikäyty ja puitu…kiss me my darling,'ave you guts
to do that,hard one…voi ei nyt millään ehdi,kun tuota pitää…haa, wait a minute
while i kiss the sky,nerokasta,eiköstä…täällä odotan minuutin päästäkin,tuu sitten
jos ehdit…tai milloin vaan sopii ja passaa…
-dippadappaduuta kyöpeleille ja vuorenpeikolle, niin ja kikkailua vähän,rusinapullaa
ruustinnalle

ja vieläkin tänne pääsee,lukevat varmaan sähkopostit näin arkena ja sitten
poistavat,
tallissa tonttuja talsimassa tallessa ,meetsäkin talsiin metsään pimeään,varo
ettet huku hukkaan, suuhun muuhun, parempiin, pahempiin…tt.tarsala tarpoo,
orpoo ja urpoo jurpoo kun turpoo polla joutavaisen, joukahaisen, suoholaulajan
aikaintakaisen, mättäällä tuumii,misson mun pipo, sekä tupakit…
-i am a boy with no golden hair, still thank you for the music…

887

888, ei se laatu vaan se määrä,joillakin saunatontuilla taisi olla jo kymmeniätuhansia,
vaan jos ja kun niin ehkä…numerolooginen tiedoite: 888 on hullun pukin numero, jos
tuon (888:n) näet, niin kavahda ja käännä pääsi pian,älä näe sitä…
vaan älkää peljästykö, minä tuon teille suuren ilon,olen pyhittänyt ja loitsunnut nuo
tässä olevat numerot, joten ne eivät ole kovin vaarallisia,jaa mitenkäs se loitsu nyt menikään:
oios poios gummhan lugusen bugusen maagillistinen tuhoavaisuusvoimuuspoimuus ,tre,b ja
'huispis,toivon, että meni nyt kohdalle ja sattui ja tehosi,luulen ma noin vaan…
tuonkin etusivulla olevan koetan muistaa loitsuta, vaan jos unohdan, niin sitten teidän
täytyy kääntyä virallisten puoskareiden puoleen äkkioireiden ilmaantuessa,kyllä ne sieltä
jotain aina antaa,toivottavasti ja heipsshhhh

Hei foottis,

Olitko lähdössä johonkin, tule nyt pian takaisin ellet ole jo? Mikä meininki, en pysynyt viime sivuissa oikein perässä…pidä huolta ja niin edespäin etenkin itsestäsi. Rupesi heti tekemään pullaa mieli kun luin viestisi. Pakko mennä kaivelemaan pakastinta, josko sieltä löytyisi jotain. Tulee pahoja päiviä ja sitten vähemmän pahoja.
Jaksamista, zeniä, pysy linjoilla. t. aksu (en käytä enää tuota nimeä jos häivyt)

´[/color

Limr FF, ootko sä muuten ikinä funtsinut, miksi sä haluaisit tulla isona? :bulb:

.

Niin. Aatteleppa vaikka ET:tä… Siinä olisi sulle työmaata. Saada kaveri sen näköiseksi, että Me Naiset -lehti ostaisi kiljuen sulta ‘ennen’ ja ‘jälkeen’ -jutun. Ja ettei yrittäisi soittaa kotiin heti kättelyssä. Vaikka kai tuokin kävisi, Nokialla kuuluu olevan ihan uusia ja ihan ylimaallisia laitteita taas. Vähän vanhemmat palstan lukijat ehkä muistavatkin, että Nokialla oli hedelmäpuhelin jo ennen Applea. Sitä sanottiin banaanipuhelimeksi kaarevan muotonsa takia.

Mutta ettei ajattelisi turhia? Höh. Niitä pitää kyllä ajatella, pysyy ajatteluvehkeet kunnossa.

.

Sä olet tommonen ja mä olen tämmönen :slight_smile: Ja mulle tekee pelkästään hyvää, jos joku välillä kyseenalaistaa. Jos kaikki vaan hymisee samaa mieltään, en kasva enkä opi :slight_smile:

k

Kolmikirjaimiset sanat voivat olla kiellettyjä, koska ne usein ovat outoja. Kaikkea outoa pitää varoa. Oudoille ei saa sanoa edes päivää, ainakaan julkisella paikalla.

Kolmikirjaimisia ovat mm. ULO jolta haisee monirotuinen rakkikoira tullessaan sisään yöjuoksun jäljiltä sumunnuhjuisena syysaamuna.

Toinen on lee jonka tyvenen (vai tyvenyyden? ) tuntevat parhaiten Raumalaiset .
Raumalaiset vanhemmat naisihmiset usein laulavat nuoruuttaan ja veneileviä sulhasia muistellen laulua jossa sanotaan suurin piirtein näin:

mnää en dykk, mnää en dykk, mnää en laisinga dykk.
en meresd, en vedesd, siäll kippiäks tlee.
sentähde mnää soudangi randojen buald,
ja viäll mieluummi sill bualell misä on leed.

Hyvää yötä vaan kaikille.

R