…
Hei Anja .
Tsemppiä lopetukseen. Täällä on paljon ketjuja, kannattaa lukea läpi. Itselleni ainakin ollut paljon apua niistä. Herättää ajatuksia ainakin.
Kiitos Ester. Olen pitänyt itseni super aktiivisena tänään eikä pelaaminen ole ollut mielessä. Tosin on suht helppoa kun ei ole pelimerkkejä.
Olen lukenut varmaan kaikki ketjut ja on niin tuttua tarinaa. Nyt täytyy vaan jaksaa ja ajatella, että tästä selvitään.
Vertaistuki on kyllä tärkeää.
Sama täällä Anja63. Pelaamattomuus helppoa, kun ei ole pelimerkkejä, mutta eipä ole sitten rahaa juuri muuhunkaan. Onneksi auringonvalo on ilmaista ja sitä näyttäisi olevan nyt tarjolla. Jospa tässä nyt vetäytyisi pelaamisesta ja keskusteluista vapaalle syyskuun alkuun asti ja katsoisi mikä on vaikutus. Onneksi en kuuntele mainosradiota ja mainostelevision ohjelmatkin katson tallennettuina, niin välttyy pelimainoksilta. Joskun jonkin toisen autossa olen joutunut kuuntelemaan noita jatkuvia Veikkauksen mainoksia ja kylässä katsomaan televisiosta. Tuntuu, että niitä mainoksia tulee vähän väliä. Onneksi netissä on helpompi hypätä mainokset yli. Vielä kun lakkaisi näkemästä pelikoneita kaikkialla.
Tsemppiä ja mukavaa kesän jatkoa sinulle Anja63. Asioilla on tapana lopulta järjestyä, vaikka päätä seinään saa hakata ihan turhan monta kertaa.
Kiitos samoin hyvää kesän jatkoa. Varmaan suurin osa meistä on pelionnettomia
.
Uskon, että pitää löytää näitä ilmaisia nautintoja kuten mainitsemasi auringon paiste. Huomaan, että olen hymyillyt viime päivinä enemmän kuin aikoihin, kun en ole pelannut.
Uskon, että sama addiktio siellä ottaa vallan kuin päihteissäkin. Miten voittaa se addiktio - sitä mietin nyt itsekin.
Samaa olen miettinyt monta kertaa mitä otsikossakin kysyt. Ei ole mitään turhauttavampaa kuin itse mokata elämänsä käytännössä vapaaehtoisesti, ihan kuin se ei välillä muutenkin olisi tarpeeksi vaikeaa…
Niin siiinä käy kun on pelaamatta, eli alkaa olemaan iloisempi. Olen iloinen että olet kokenut sen. Totaali pelaamattomuus on itsellekin ainoa vaihtoehto, muuten lipsuu heti ja lähtee iso ratas vetämään… Tsemppiä pelaamattomuuteen! Sen vaikutus alkaa näkymään elämässäsi päivä päivältä enemmän!