AA Totuuden edessä eivät edes ammattiväittelijät, uskovaiset väitä vastaan.
ni nii
tässä ilmoittautuu yksi uskova, joka uskaltaa väittää vasten tahtoaan.
ab:ssä on paholaisen makuista kahvia tarjolla.
c:ssä ihan okei.
deessä on mulla loppututkinto kohta(kinee…aprapaattumia odotan ainakin)
kaivinkonekuski bob sanoi hallelle lujaa: kevät tulee ja lumi sulaa…hulluutta taas.
pulut nuuskii puskii…koiraseni—jaska jokunen…somebody put somethiong in my wet dream…ei ku
drinksuun piti panna…anna mun kaikki kestää ilolla ja riemuiten…mukisematta…mutka oikoen…
no joopas…mitähän mieltä olen am…erot…iik…aasta…liikaa aata, pitää huilia, pupu painuu puskaa nu…kkumaan
yksin…all by myselfie…ja laittaa rallin toisaalle…jou, moi ja kyllä se siitä ellei sitten ei…
Täytyy sanoa, että en muista milloin olen viimeksi nauranut niin katketakseni kuin Kalsarin ekalle postaukselle tässä!
![]()
Minulla on myös nyt uusi laulu!
Olen nöyrtynyt Jumalan ja AA:n edessä myös! Hylkään myös kaikki mielipiteet, jotka ovat eri kuin AA-ohjelmassa , Isossa Kirjassa tai mitä KUKAAN sanoo mielipiteekseen alkoholismista! Raittius ensin, sitten tulee KAIKKI muu!
RAITTIUS! RAITTIUS! RAITTIUS!
Kaikilla ryhmittymillä on oma “ärsynsä” jolla ne saa vauhkoksi ja aktiivisen jäsenen paasaamaan kuin RUUNEPERI! tässä eräitä… ensin väite ja sitten ryhmä minkä tällä väitteellä saa hulluksi…
1.Olen ENTINEN Alkoholisti ja parantunut—> saa AA-liikkeen edustajat vauhkoksi
2.Helvettiä ei ole olemassa–> helluntailaiset ja vapaakirkolliset + baptistit tulevat hulluksi
3.Jumala on KOLMIYHTEINEN–> jehovan Todistajat tulevat hulluksi…+ islaminuskoiset sekoavat…
4.Kasteella käydään aikuisena uskonratkaisu jälkeen, ei lapsena–> Luterilaiset + katoliset tulevat hulluksi…
5.Lepopäivä on Sunnuntai tai aivan sama minä päivänä vietät–> Adventistit tulevat hulluksi…
Onko alkoholistien me-henki ja me vastaan muut totta vai AA-laisten oma järjestöjuttu?
Onko alkoholisteilla muita tunnuksia kuin AA-tunnuksia joista he tunnistaa toisensa kadulla?
Onko yleensä sellaista joukkoa joka olisi yhtenäinen?
Tunnukset ja merkit on tärkeitä. Niistä tietää kuka on omaa sakkia.
Onko alkoholisteilla semmoisia? Minä en muista yhtään.
Onko koko kahtiajakoa alkoholisteihin ja muihin ryhmiin?
Netistä luin että nyt on punttisaleilla katu-uskottavuutta rakentavilla leijonariipusmiehillä uusi yhteinen tunnus. Ne on hankkinu karvalakkeja. Se on tänään se julmin voimatunnus.
Nyt kun tässä alkaa rauhoittua, kyllä tässä raitistumisessa minun täytyy löytää se punainen lanka. Ei pakottamisesta tule oikein mitään. Täytyy löytää se viisasten kivi, miten raittius löytyisi. AA on toki hyvinkin tärkeä, mutta onko sen oltava palvonnan kohde? Ei ehkä.
Edelleen raittiutta etsimässä, pohtimassa…
Niinpä.
Rauhoittuminen on minusta just se tärkeä asia.
Ja kun jonkin aikaa on juomatta, antaa tilanteen rauhoittua eikö hötkyile, niin jonain päivänä sen vaan huomaa että onhan tässä ne tarpeelliset elämisen ainekset olemassa.
Ja huomaa että se etsiminen unohtui, ja sen ettei tässä niin mitään ihmeempiä tarvitse etsiä, punaisia lankojakaan.
Muistatteko muuten, mistä sanonta “punainen lanka” on alkuisin?
Enpäs kerrokaan vielä, yrittäkääpä googlettamatta muistella, lienette kyllä kuulleet.