.
Söisin itse ne nappulat vasta kankkuseen (koska silloin ne ovat kultaakin kalliimpia ja saattavat jopa euforisoida) mutta jos combottaa niin taitaa olla vain taivas rajana eikä yksilöllisiä neuvoja voi kovin tarkasti antaa
Eipä minulla tähän varmaan paljon muuta kuin, että ryynikännäyksestä olen kuullut (sekä itse kokenut) paljon enemmän pahaa kuin hyvää…
,
^ Muistuttaisin vielä, että niillä pameilla on sitten 20-100h puoliintumisaika eli ne vaikuttaa aika pitkään…
.
.
SoiKannel on oikeassa…varsinkin jos huomenna on töihin lähtö (?) ja ois hieman “pakko mennä” tai muuta vastaavaa niin pamit vasta aamuksi. Ne pelastivat useita kertoja minulta Ma-poissaolon. Olin jo soittamassa “olen kipeänä” Ma-aamuna (taas kerran) mutta syötyäni nollatolella kaksi diapamia huomasin vartin päästä…EI jumaliste - mähän pystyn lähteen sittenkin…
mieluummin popsin pameja sen työpäivän aikana kuin otin korjausryypyn…(autokuskina olin tienpäällä silloin)
.
.
Nää on tylsiä. mutta ymmärrettäviä
.
^ Joo, pamit tuppaa blokkaamaan kaikki murheet taivaan tuuliin, eli jos tarvoitteena on illan aikaan käsitellä ja purkaa itsekseen huolia ja murheita pienimuotoisen kyynelsateen kera, niin alkoholi on siihen oikein mainio troppi yksistäänkin.
Sosiaalipohjaiseen ahdistukseen ja deittailuun pamit on varmasti parempi lääke kuin alkoholi. Kumppaniehdokkaat lienevät enemmän mielissään pamirennosta kuin kännirennosta kaverista! ![]()
perse