nyt on aika aloittaa TOP-10 lista keskushermoston kautta vaikuttavista aineista, tai johdannaisista sun muista!!!
Heroiini
2.Crack
Morfiini
4.Oksikodoni
Kokaiini
benzot
marijuana ( siis hyvä budi)
Hasisöljy
Hasis (siis kunnollinen)
Extaasi (siis kunnollinnen tuhti, muutaman kerran damissa olen siis tällaisia saanu. murunen pilleristä laitettu testerilitkuun ja testi näytti, että suht.puhdasta oli.)
Hohhoijjaa näitä samojen ketjujen toistoja… Uudet tulokkaat vois ensin vähän edes tutustua siihen et mitä täällä on vuosien varrella jo keskusteltu. Tai jos sitä ei jaksa tehdä - ja mikäs pakko sitä kenellekään edes on jos ei kiinnosta - niin uutta ketjua aloittaessa vois kuitenkin sen verran nähdä vaivaa et tarkistais oiskohan jollekin toiselle mahdollisesti tullu sama ajatus mielee tän plinkin olemassaolon aikana. Se ei kauheen vaikeeta ole, kun tuolta oikeelta, melkein yläreunasta, löytyy tollanen hakusysteemi. Sen avulla kuka tahansa osaa kyllä tarkistaa et oiskohan samaa aihetta liippaava ketju mahdollisesti jo olemassa.
oon lueskellut nämä saunan yli 200 sivua… Ja on näkynyt bentsojen top-5, nappejen top-10… eli ihan mielenkiinnosta aattelin aloittaa tällaisen aiheen, mut naljailuksihan tää meni…
olisi ollut vain mukava saada tietoa muiden mielipide…
^ Ei ollu tarkoitus naljailla sulle. (Paitsi ihan vähän vaan… :mrgreen: ) Pointtini vaan oli et kun täältä nyt löytyy jos jonkilaista ketjua siitä, et mitä päihteitä kukin foorumilainen diggailee eniten, niin minä en näe tarvetta taas yhdelle tällaiselle ketjulle. Lisäks, 10 on aika paljon, et pitääkö nyt kaikki bentsot, opparit, tutkarit ynnä muut luetella erikseen. Kiinnostaa toki muakin et mitä kukin vetää, mut niinku sanoin, hlö-kohtaisesti en näe tarvetta taas jollekin llistaamiselle.
Muuten, tervetuloa foorumille ja piis!
En tiedä oliko toi kettuilua vai ei, mut joka tapauksessa, mun ois varmaan pitäny vähän tarkentaa… Eli siis sillä tarkennetulla haulla, löytyy “Etsi…”-boksin alapuolelta (itsekin todennut kyseisen boksin hyödyttömäksi), niin sillä löytyy kyllä kaikki mitä tääl on (toivottavasti!), ja voit erotella että miltä alueelta haluat hakea jotain tiettyä juttua jne. Itse ainakin joka kerta ennen uuden ketjun aloittamista, käyn läpi haulla kaikki mahdolliset aiheeseen liittyvät synonyymit, jotta tänne ei pelkästä käyttäjien laiskuudesta johtuen muodostuis kymmeniä samoja aiheita käsitteleviä ketjuja, joista jokainen sisältää sen aloituspostauksen, ja ehkä pari vastausta.
No, ei toi aihe varmaan kaikkia haittaa? Mua haittaa ja siks urputan.
Ei ollut kettuilua paitsi ehkä tota “hakukonetta” kohtaan. Ei se (tai minä) toi tarkennettu hakukaan löydä hakusanalla TOP yhtään mitään vaikka täällä on TOP ketjuja ties kuinka monta.