Olen ihmetellyt AA:ssa puheenvuoroja,joissa “olalletaputtelu” ja “myötätunto” on pahasta… Sen sijaan ylistetään sitä että kun joku tulee haukkumaan retkahtaneen PATALUHAKSI…
Itse olen juuri tullut ALKOHOLISTIKSI toisten haukkumisen seurauksena… En edes oleta, että raitistuisin samaa tietä tulemalla jonkun PATALUHAKSI haukkumaksi…
![]()
Joh 1:14. Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä----> armoa ja totuutta. <—
Totuuksien laukominen ilman ARMOA on täysin hyödytöntä…vie henkilön vain kauemmaksi raittiudesta…sitten nämä valtiomiehet itkevät että miksi ei uusia jäseniä tule, ja kävijät eivät jää AA:han…
1.Kor 13:4. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
5. ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;<— Olalletaputtelu ilman todellisuutta on myös hyödytöntä… Ilman neuvoa pois toisenlaiselle tielle on yhtä hyödytöntä myös,kuin haukkuminen…