Riipuu ihan ihmisestä ja tilanteesta (HYVIN paljon)
Itse kärsinyt pirun pitkää unettomuudesta. Eikä liity millää tavalla masennuksee tai päihteidenkäytöö etc, aivot vaan ei tunnu
osaavan asettua sinne sulkuvaihteelle kovin iisisti. Kyl sitä osaa ittensä nukauttaa keskittymällä ja tyhjentämällä
mielensä, mutta se vie aikaa ja ei siihen aina löydy sitä “tarmoa”
No parhaiten mulla toiminu: Ketipinor: Itsellä 200mg iltaisin tuo unen jatkuvasti, varsinkin kun varsinainen
800mg pitkäkestoinen lääkitys lopetettiin… tätä syöny hyvin pitkään taukoa pitämättä ja edelleen toimii. Monilla
kyllä aiheuttaa varsinki alus seuraavana päivänä unisen ja sekavan olon/ mikää ei tunnu miltää etc.
Levozin: Vähän sama ku toi edeltävä, mutta pikkusen stydimpi ja saattaa aamul viel väsyttää mul, toisin ku ketiapiini.
Insomin: Ainoo bentso mikä auttaa mulla yhtää järkevällä annoksella. Tätäki pitää syödä kyllä iha liikaa jos meinaa koko yön nukkua.
Mirtazapiini: Auttaa pieninä annoksina nukkumaan ihan hyvin… itsellä ei ainakaa mitää "sivu"vaikutuksia (vaikka
se nukahtaminen nimeen omaan on sivuvaikutus )
HIIZi: toimii pirun hyvin ku polttaa kunnon ison pesän ennen nukkumista… mmm :mrgreen:
Itellä toimimattomat: normi bentsot/nukahtamisbentsot järkevil annoksil, stilkkarit, imovanet, melatoniini,
sirdalud (paitsi hihaan ((EN HARRASTA)) tai joku 12mg nokkaa ((ei järkee)) )
Tulipa sekavaa tekstiä :mrgreen: en jaksa oikolukee