Moikka
täällä Plinkissä olen vähän vaihdellen käynyt. Nyt kelata selata lukaisin tätä ketjua.
Tosi mielenkiintoinen, luen varmaan vähän varsinaisemmin läpi myöhemmin.
Annie Gracella on paljon hyviä pointteja. Täytyneekin tuo äänikirja haalia myös. Monia eri tapoja on, mutta tuossa on hyvä kestävän kehityksen reitti, että tieto - - > tietoisuus - - > muutos halussa.
Eli ettei homma ole kiinni tahdonvoimasta (joka voi kulua loppuun) ja joka voi olla vähän kuin pahasti jännittyvä jousi.
Mutta edelleen, monia tapoja voi olla, monia matkoja.
Sen nyt tuosta vielä sanon, että olen niitä Annien podcasteja kuunnellut ja ollut muissakin kuvioissaan, ja ovat kyllä tukeneet ja avanneet.
Sitten tuo seksihomma vähän pysäytti. Mä olen nyt rakastanut. Kohtasin yhden ihmisen pitäkästä aikaa muutama viikko sitten. Olin sattumoisin tuolloin kännissä, kun oli alko-breikin jälkeen matkaa ja ohjelmaa. Tuolla matkalla kohtasin oikein kivan ja fiksun naisen ja romanttista jumppaa oli. Sittemmin laitoin hälle viestiä tästä rakkudellisesta kohtaamisestani ja suhteen alusta, ja hän ymmärsi. En kertakaikkiaan mikään härski pelimies varsinaisesti tahdo olla. Mikään korkea moraalinen kunto ei ole, mutta saa olla oikeasti tosi kusipää, jos sellaista pyörittää. No joo, mutta tuo känninen pano. Ihan sellaista sätkivää lihaa ja sokeaa loimua. Ei siinä ole herkkää ja todellista kohtaamista. Jossain (olikohan se podcasti) Annie muuten tätä myös käsitteli.
Tietysti alkoholi voi hormoneja heitellä, ja kaiken maailman biorytmejä, mutta kännipano ei ole mun kokemuksen mukaan tosiaan oikeasti mistään kotoisin, vaan siinä on ihminen helposti - - halujen heiteltävänä ja joku demoni juhlii itse ihmisen sijasta.
Johan nyt tulikin purkautuminen aiheesta. : )
Niin, ja sitten tuossa sattui silmiin tuo mielenkiinto ajatuksissa todella (viittaus koodaamiseen oli). Se on totta. Sitä olen juuri miettinyt: Kuinka avata niitä kiinnostavia ajatuksia, joista mieli innostuu? Kun mieli voi askaroida todellisten, todella (siis ihan todellisuudessa todella) kiinnostavien asioiden parissa.
Ei silti, joskus on tylsyyttä ynnä muuta muuta, mutta miten ajattelua voi kehittää? Sitä oon miettinyt. Kai tämä kirjoittaminen ja päiväkirjan kirjoittaminen voi toimia. Ja varsinkin jonkinlainen meditatiivinen pysähtyminen aina välillä, niin koen.
OK, mutta kiitos mielenkiintoisesta ketjusta, luen varmaan vielä myöhemmin vähän varsinaisemmin näitä hyviä reflektointeja.
Hyviä päiviä,
t. Urtsi