tipaton tammikuu 2011?

^koska kaiken mikä on “oikein”, on oltava glitteriä. itse olen ‘tipaton’ (kusilukko) jos meinaan rouskia nuo
kaikki tramalit tammikuun aikana pois. tai siltä näyttää kun ei ole maistunut holi aikoihin.

Itse meinaan viettää 4kk alkotta ja sen järjestän niin et olen joka kolmas päivä ryyppäämättä, sekin toteutuessaan on melkoinen saavutus eli ei onnistu aina mutta sitten niitä selviä päiviä voi tulla kaksikin peräkkäin ja samalle kuukaudelle. Semmosen kuukauden kun saan elää niin palkitsen itseni ja miehistön ylimääräisellä rommiannoksella kun purjehdimme täällä vaarallisilla vesillä, saatte vielä nähdä tipattomat hifistelijät.

Ylihuomenna olis tullut kolmepäivää josen olis tänään ottanu.

Meinaan viettää…Tuli luvattua eukolle että oon synttäreihini (n.2kk:tta) asti selvinpäin. :open_mouth:

Mä olen, koska muuten kuolen.

Oon ollu tuon takia lasaretissa viidesti.

^^alkon siis. pankreatiitti (johon ei auta edes oxy, vaikka saakin isompia doseja(tietävät opiaattiriippuvuudesta).

Kepid auttaa, kipupumppu selkäytimeen, josta tasasta tahtia fentanyyli+kikkelinpuudutusaineseosta.

En ole tipattomalla tai edes ajatellut. Mut nyt pitäisi kyllä hieman rajoittaa. Kai…

Eiköhän mene ilman viinaa,kun on puoli vuotta jo ollu ilman.Ennen olin kova ryypiskelee, semmosta kolmen viikon putkee.Sitte ei enää maistunu.Sen sanon,et minkää muun päihteen kans en ole sotkenu asioita kun tämän laillisen huumeen.Et sillee

hellurei,loppuun asti otetaan,käy kuinka käy,litran ku lotraa päivässä ja vieläkin hengissä,monta vuotta siis…

melko varmaan tulee vietettyä tipaton tammikuu. se ihan riippuu siitä, että tuleeko ryypättyä tammikuun aikana. 50-50, mut veikkaan, että ei tule juotua. yksi nihkeimmistä päihteistä tuo liuotin. ei muuta hyvää, kuin että poistaa estoja. sekään ei aina ole automaattisesti hyvä asia. alkoholisteilla on pienemmät aivot, koska alkoholi liuottaa niitä :cry: suomalaiset viettää yhden kk vuodessa “tipattomana”, niin voi sitten helmikuussa ryypätä sen takia, että oli tammikuun juomatta. ihan hyvä meno.

Tarvii olla paha alko-ongelma jos tarvii erikseen päättää, että nyt ollaan kuukausi juomatta.

Se on nyt niin trendikästä ja sillä voi sitten ylpeillä ja pettää itseään ettei tässä mitään hätää kun pystyn tammikuun olla juomatta, kokeilkaa terassiaikana heinäkuussa tai hifisteille se kesäloma aika niin näette ettei tuolle voi kuin nauraa.

Tipaton hoituu, kun olen ollut jo 9 kk lähes juomatta. Viimeksi hain muutaman tölkin kaupasta joskus marraskuussa. On loppunut viinanhimo, mutta bentsojen ei. Viina on silti hemmetin paljon pahempi kuin benzot. Benzojen kanssa pystyy elämään normaalisti. Viina on huono koska lemuaa.

En ole sitten teini-iän ollut tuolla (ärsyttää minuakin tuo latteus) t-tammikuulla. Tekehän se hyvää parit (kymmenen tuoppia) bisseä… en kiellä.