Tipaton kesäkuu? Keitoton kesäkuu!

Juu, mullakin ollut vähän tiukkaa tänään, mutta olen saanut mieliteot kurissa ja juonut vain inkiväärisoodaa.

Pidän todella paljon oluesta (nimenomaan mausta myös) ja tässä reilun puolen kuun aikana onkin kulunut jokunen tölkki alkoholitonta (0,0%) olutta.
Löysin jopa uuden suosikkini, raikkaan shandyn (alkoholitonta olutta ja hedelmämehua mixattu). Sitä kulunut pari pulloa ihan janoon.

Tosiaan tangoille oon menossa ja tän projektin loppuun asti saa tipattomani jatkua. Sitten 13.7. kohotan orkesterikavereiden kanssa jokusen lasillisen puolen vuoden työlle ja sen päättymiselle.

voi vitsit että on mukavaa lukea tästä kun sulla Nortti sujuu noin hyvin!
paljon tsemppiä jatkoon, ja sulle myös Urtsi ja meille kaikille :smiley:

Ai…kettu, kun harmittaa. Menin retkahtaan yhden kaljan ajaksi. Nollaan nyt kohta laskurin, mutta jatkan kuitenkin itseni takia (ja Urtsia ym. tukeakseni) tipatonta.

Mitä tapahtui?
Menin kattoo romanttista leffaa ja pillitin silmäni punaisiksi siellä, oli aika tunnemyrskyä koko filmin ajan. Leffan jälkeen mulla oli kauhee pisuhätä ja menin lähelle baariin ensin aikomuksena mennä vaan vessaan. No, pian “löysinkin” itseni tilaamasta olutta.

No 22 päivää (melkein 23) meni täysin ilman alkoholia. Eiköhän tipattomuus jatku kuitenkin pienen epäonnistumisen jälkeen.

unohda koko kalja! se ei merkitse mitään kokonaisuutta tarkastellen. pääasia on se ettei tuo yksi kalja kaada koko tipaton-linjaasi, eli siitä vaan keräilemään nollapäiviä lisää! :smiley: