Palaan tässä ajassa 4kk (hieman yli…päähän) eli Maaliskuun 28päivän aamuun jolloin olen viimeksi juonut… oli 9 päivää kestänyt juomaputki lopuillaan. Juon olutta hiljalleen. Luen tarinaa tuona aamuyönä Roope-Setä lehdestä Oorgista ja Tinkosta jotka ovat (tai niin luulevat) historian ensimmäiset aikamatkaajat… Tulee maanantaipäivä… tulee krapulat ja oksentelut. Muutaman päivän päästä alkaa suorastaan tajunnanräjäyttävä Delirium joka päättyy Peijaksen pehmeeseen huoneeseen… Harhat olivat tosi vaikuttavia ja näyttäviäkin. tässä hieman siitä mitä muistan…
-Poliisien ja roistokoplan välinen sota parkkipaikalla (todellisuudessa siellä ei ketään)
-En tiedä kuka itse olen
-En tiedä missä itse olen…(olen asunnossani)
-Asunnossani täydet bileet ja täys ihmisiä…(vaikka olen yksin)
Ambulanssikyytikin oli mielenkiintoinen kokemus (se oli alus joka matkasi kohti maan ydintä. samaten sairaalan vuode jossa mua vietiin lepositeissä)…
Tänään matkustan ajassa viime talveen… Miten hullua se onkaan ottaa korjaus-sarjaa raskaan kaluston ratissa. Mihin se kaikki olisikaan voinut johtaa? Jonkun päälleajamiseen? mahtavaan kolariin (kun niitä onnettomuuksia tapahtuu selvillekin)… Kauanko sekään “järki” olisi pysynyt päässä että vain pahinta kohmeloa loiventamaan ottaa oluen noin kahden tunnin välein? Koska tilanne olisi mennyt siihen, että 3 promillen humalassa olisi törttöillyt raskaan ajoneuvon ratissa?
Olen matkustanut ajassa nyt eteenpäin …ja puoli vuotta raittiutta on tullut täyteen. Kesä oli ja kesä meni. Toisinaan “mitäs jos sitä joskus” ajatus hiipii päähän mutta koetan estää sitä ajatusta tekemästä pesää päähäni. Ihmettelen tällä hetkellä että lihottaako Antabus? koska huomaan kiloja tulleen lisää… vai syönkö nykyään paremmin…
Onneksi olkoon Tinko. Samoissa lukemissa mennään, vaikka minulla alku ei ollut yhtä dramaattinen. Nyt jo vähän helpottaa vai mitä. Ja “jos yhden” -ajatukset tyrmätään oitis, kokemuksesta voin kertoa - ei se siihen jää. Ei taida Antabus lihottaa, en ole ainakaan itse huomannut. Minulle Antabus on tärkeä kainalosauva, jota olen oppinut käyttämään ENNAKOIVASTI: heitän hyvissä ajoissa napin naamaani kun tiedän, että joku tiukka paikka on tulossa (matka, vierailu, ahdistava tilanne)
Pysytään reitillä niin puolen vuoden päästä voidaan taas lähettää toisillemme virtuaalikakkuja ja halauksia .
Vai vedetäänkö oikein lippu salkoon
kanssamatkaaja
slangi
Osa näyistä ja kokemuksista oli ahdistavia… toiset taas jopa ihan mukaviakin… Salakuuntelulaitteet ihon alla ja ne gangsterit jotka hyökkäs eivät olleet…kun taas muutamat unet ja näyt olivat ihan jopa puhutelevia… Mutta en halua päätä sekaisin samalla tavalla…
Olenkin johonkin ketjuun joskus kirjoittanut, että minulla ei ole ollut koskaan deliriumia. Mutta minulla oli juodessani (puolitoista vuotta sitten suljin korkin) kaksi kertaa alkoholihallusinoosi.
-Eka näin pikku-ukkoja
-Toisella kerralla mun joka sormessa oli kultasormus ja koskettelin näitä sekä poistelin niitä sormista. Oikeasti minulla oli vain yksi kultasormus sormessani
Tiesin kokoajan mistä harhani johtuivat ja minä näin ne mielenkiintosina, en ahdistavina. Tiesin siis niiden olevan alkoholihallusinooseja.
Mutta sepäs vasta olis repäsy, että alkaisin petaan juomista, että voisin kokea halluja
Joo, ei kiitos alkoholia minulle missään muodossa.
Minä olen esimerkiksi täällä jossain sanonut Datura kasveista, että niistä joku on kutsunut nimellä “Äiti maan viha”.
En kellekkään suosittele kasvin käyttämistä, sillä jotkut ovat päätyneet loppuiäksi mielisairaalaan.
Jopa kokeneet trippailijat “pelkäävät” tuota kasvia ja sen vaikutuksia. Todella usein se ensimmäinen kerta on viimeinen. Sen verran sairasta meininkiä datura aiheuttaa pääkoppaan.
Saahan niitä halluja ittelleen sitten muillakin luonnon psykedeeleillä tai synteettisillä psykedeeleillä. Jotkut herkät ihmiset saavat niitä jopa kannabiksesta, kun polttavat oikein “flipauttavaa” vahvaa kukintoa.
Olkaa varovaisia psykedeelien kanssa, ovat ne sitten mitä tahansa. Niiden käyttöön kun kuitenkin liittyy vakavia riskejä.