Timantit (Essoja)ko?

Ootteko kuullu maistanu,sellasia vaaleenpunasia,akuutisti likasen värisiä sellasia pyöreitä/kuution muotosia, toimiiko ne? vai onko ne silkkaa kuraa???

toimii… :open_mouth:

jos on samoja ku itellä oli nii yks parhaimpia

Huhujen mukaan noita olisi ollut useampaa erää, joista osa olisi sisältänyt tutkareita. Kaikki pillreportsin raportit kuitenkin ovat läytäneet noita vain mdma-pitoisina, ja mdma:ta ollut n. 80mg/timantti. Eli juuri sitä mitä pitääkin.

Taisin joskus vuosi sitten syödä näitä punasia timantteja, ne kyllä toimi juuri niinkun ekstaasin pitääkin toimia. Toki on eri erää.

Mun mielestä harmaat timantit oli parempia, kun pinkit. Pinkeissäkin oli kyllä jees annos mämmiä mut harmaissa kyllä reilusti enemmän. Nämä uudet harmaat timantit oli jopa vielä parempia, kuin pari kuukautta sitten.

timantit ovat ikuisia. ja 3sson huoltsikakin löytynee jos tarpeeksi etsii.

Itse kokeilin harmaita timantteja, ehkäpä parhaita mitä olen koskaan syönyt, joskin en mitenkään hirveä suurta valikoimaa ole testannut. Keltaiset pandat takavuosilta ehkä ainoat joihin verrattavissa. Ilman toleja puolikaskin nousee kohtalaisen hyvin, kokonaisella jumitetaan nojatuolissa silmät täristen allonharjalta toiselle, monta tuntia kestää.