Olen uusi täällä. Liityin viimeyönä kun heräsin krapulan tunteeseen ja mietin mieheni eilisiä totuuden sanoja siitä että juon pullon viiniä päivässä. Olen siis alkoholisti - selkeästi. Jossain vaiheessa tilanne vaan on näköjään karannut käsistä, eikä tämä korona-aika ole asiaa ainakaan parantanut - eristäytyminen. Jollakin aika täytyy täyttää ja pitkät illat lyhentää. Olen yksin viikot kotona.
Olen valmis muutokseen, mutten lopettamaan. Kohtuukäyttö on tavoite ja olen huomannut että jos kotona ei ole viiniä, en sitä myöskään juo.
Ensimmäisesi luovun laatikkoviinien ostamisesta, en osta niitä enää koskaan. Enkä myöskään osta koskaan enää yhtä pulloa enempää kerralla. Asun maalla ja Alkoon pitää erikseen lähteä, joten näillä keinoin yritän nyt.
Mitä mieltä olette?