Hei
Liityin foorumille juuri äsken. Aiemmin tämäntyyppiset foorumit eivät ole tulleet mielenkään, mutta olen kiitollinen että tällaisia on olemassa. Olen harkinnut AA tapaamisia, mutten koskaan mennyt.
Tuntuu, että on pakko avautua omasta tilanteesta. En tiedä kuinka paha se on tai ei ole, mutta ei ainakaan tunnu terveeltä. Olen 28-vuotias nainen, ammatiltani siivooja. Pidän työstä, vaikka se onkin fyysisesti raskasta ja huonosti palkattua. En pidä työttömänä tai sairaslomalla olemisesta- varsinkaan kun näinä aikoina juominen ja myös ongelmat syömisen kanssa lisääntyvät. (syön siis liikaa, ja olen lievästi ylipainoinen. Minulla on myös ollut päinvastainen ongelma: anoreksia.) Olen miettinyt, johtuvatko ongelmani siitä että minua on kiusattu koko peruskoulun ajan ja vähän selän takana myös lukiossa, ja biologinen isäni on alkoholisti. (-en ole häntä koskaan nähnyt, minut on adoptoitu, mutta geenit varmaan vaikuttavat.) Sairastan masennusta, johon olen syönyt lääkkeitä noin. 12-vuoden ajan. Rankempaa juomista takana noin saman verran tai vähemmän, en muista varmasti.