Tietoisuus on tässä...

…Sä näet sen nyt!

Sillat poltetaan ja niitä rakentuu kuin itsestään.
Mikä tie veikään takaisin alkuun, loputtomaan luuppiin, jota ELÄMÄKSI Cudsutaan…
Power’s inside, Let IT come out, to be free…!

There is no such thing as FEAR. It doesn’t exists. Solution is LOVE. Keep it as it holds you,
like a baby in Kapalo. Don’t be hämäännyksissä my friend, me ollaan vaan sairaita sotimassa itse
itseämme vastaan 24/7 vuosituhannesta miljardipalloon.

Hey FUCK, Herätyskello on soinu 13,7milrd. vuotta. Meidäthän vaan yritetään lynkata täällä. Kaikki vaan kyttää että lynkkaako/lynkkaaks. Ketä lynkataan ja hakataan… Surullista.

Ja mitä sä voit tehä hei? :arrow_right: Paras pysyä kotona, vaik sinne kuulemma kuolee…

T:ResilariVammasta Kärsivä RoboKieroSilmä

Mitähän Mä tai just Sä Tästä ketjusta opit???

Tai mitähän me kaikki tästä opitaan?

Se on vaan kato ku on kasvanu vinnoo nii tulloo tömmöttii yksinpuhelukeskusteluketjuja luotua. Enkä o ees sekasin vaan hattiwattimaisen selkeesti juoksee mun järki-jörö kujalla.

Kai tajusitte öö…

Nyt kun tätä silmäilee niin ei tää näytä hyvältä tää ketju ei. Jotkut vaan on hulluja, OIKEESTI, niinku minä.

Tää on kyllä Mesta.

Arvasin melkein, että vain sinä Darkki M, omaat niin kultaisen syämmen että jotain kivaa kirjotat. :smiley:

Jees Poks palannu, ja katkon kautta. Peukut A-klinikalle, tek hyvvee. :slight_smile:

Elämää sietäen kyllä, mutta sitä hiven vielä pelkään.

voimia robolle jatkaa selvempää/parempaa elämää, hienoa kuulla että menee hyvin!
pieni breikki kaikesta tekee välillä hyvää, pitäis iteki tsempata ihteensä ton suhteen.

Speed don’t kill and I’m the proof
Just call me Snaggletooth

Mitä tarkoitat tällä? Lynkkaaminen on väärin ja siksi myös laitonta. Hyvin selkeää.

^Ku on nähny tarpeeks niin tajuaa että osa jengistä on jatkuvasti siinä tilassa, että yks väärinkäsitys jossain asiassa, niin alkaa uho ja tappelu. Saatika jos sanoo mielipiteensä suoraa jostain asiasta. Ei ihme että ihmiset ei kehtaa sanoa suoraan. Sehän on tänään ihan itsesuojelua kiertely ja kaartelu eiks. Vaiks. Voiks? :neutral_face:

Ei tässä ketjussa muuta järkevää multa muuten taida ollaka.

Morjens Robo! Kuis menee? Ei oo nähty sit tosi pitkään aikaan. Vieläkö vaikutat Hämptonissa?

^Terve! Oon kyl vähän sairas, ja niin päin pylleröä menny et pakko olla selvin päin. Eli lopuin viimein ihan kivasti. :slight_smile:

Tarvii varmaan tulla pyörimään tuonne teillekin (vöörymille) jossai vaiheessa kuhan saa jaksaa tehdä rekisteröinnit. Keksiä joku ei-niin-robo nikki. Kaikki ajan kulutus on plussaa nyt. Pääsen kertoon sinneki kuinka sekasin pää voi mennä.