K9:n latasin koneelle, mutta pitäisi saada estot myös puhelimeen ja tabletille.
Betfilterin saa nykyään androidille, maksullinen.
MUTTA!
itse ostin ja maksoin tuon ohjelman betfilteristä kannettavalle koneelle viime joulun aikaan eikä se antanut jostain syystä ladata ohjelmaa. Laitoin sähköpostia niille, enkä tänäkään päivänä ole saanut vastausta heiltä. Enkä ladattua niillä tunnuksilla ohjelmaa kannettavaan. Jostain kumman syystä löysin rahapeliyhtiöltä jonkin koodin, jolla sain ohjelman ilmaiseksi ja ladattua. Tavallaan minun raha meni hukkaan. Joten en tiedä kuinka luotettavaa tuo on ostaa siis puhelimeen… .
Joo ei kuulosta kovin houkuttelevalta vaihtoehdolta.
Pitäis joku hyvä löytää ennen perjantaita, kun rahat tulee silloin.
Hei
Katsopa sellaista kuin gamblock. Sieltä löytyy myös Androidille mutta se maksaa. Mulla ollut joskus ja oli tehokas esto-ohjelma.
Pitäisi olla luottokortti tai PayPal. En omista luottokorttia enkä voi aktivoida PayPalia.
Itse olen ollut tyytyväinen uuteen Nokia 216 -puhelimeen, sillä ei pelaaminen onnistu mitenkään.
Hei! Mäkin hain hysteerisesti esto-ohjelmaa androidiin. K9 väittää että on myös android, mutta linkki playkauppaan ei vienyt mihinkään… Betfilter tarjoaa androidiin vaihtoehdon, mutta siihen tarvii ystävän mukaan lataamaan ohjelmaa. Uskon että se toimisi kunhan vain seuraa ohjeita kirjaimellisesti… Taisi olla gamblock missä taas olisi ollut kuukauden ilmainen kokeilujakso. Sinänsä jos olet lopettamassa oikeasti pelaamista, niin tuskin tarviit kännykän ja tietokoneen lisäksi enää edes tablettia? Itse en lopulta ladannut esto-ohjelmaa kuin omaan päähäni Mikään ohjelma kun ei suojaa täydellisesti sitä pelaamista. Mikäli pääni kuitenkin jossain vaiheessa pettää, niin mulla seuraavana on tuo betfilterin lataus listalla. Itse suljin vain kaikki tilit, myös veikkauksen. Toki tiedän miten helppoa on luoda uusi tili johonkin, mutta olen päättänyt olla pelaamatta ja selittänyt syyt itselleni miksen voi pelata… Näillä on menty jo puolitoista kuukautta ilman pelaamista. Toki, esim jos jonkun ohjelman lataaminen tarvii luottokorttia, niin jos sulla on joku luottoystävä, niin hänen kortillaan varmaan voisi maksun hoitaa? Tsemppiä pelaamattomuuteen!