Tiedätkö/tunsitko bupre+bentso -yhdistelmään kuollutta?

Tällä hetkellä opiaatteja käyttävän henkilön elinaikaennuste on 10 vuotta :frowning: . Revi nyt tuosta huumoria… Vahingossa en ainakaan jarrujen yliannostukseen kuole :cry: . Tosin olen harkinnut 16.8 mg x 2 fentanyyli annoksen ottamista, että pääsisi tästä paskasta ja vittuilusta lopullisesti eroon :unamused: . Tosin tuskin minä edes tuohon annokseen kuolisin. Vituttaisi vaan ja olisi paska olo :imp: .

Tämä arpa ei voittanut. Kiitos osallistumisesta!

terppa!!

Juice Leskisen tytär Lady Johanna kuoli subun+xanorin ja lyrican vaikutuksiin… Tämä tarina on tosi. :frowning:

Mulle antoi kardiologian ylilää käati 6v sitten ennusteen 2v elinaikaa ja nyt pitkään en olesyöny sydänlää kettä (seloken) kun pienet pamit rauhoittaa ihan tarpeeksi, Akuutti poli sanoi että lähettää mun terkkarilääkärille ohjeet nostaa pamiannosta mutta ei tarvetta kun noita lasten pamejakin jää syömättä. No joskus tulee fyysisen rasituksen myötä syötyä säästöjä, Aamu alkaa ihan yhtähyvin 0.2mg teemulla kuin isommalla ja niitäkin jää päivällä ottamatta. Itse pyysin teemun puolitusta ja ihan ensikerralla en vielä pudota kun iltasärkyihin satunnaisesti otan, pieni varasto on hyvä olla. Kyllä noita pitää syödä kottikärryllinen ja ryypätä että henki lähtee.

Woot? Tämä siis varmaan jatkuvassa viihdekäytössä?? ja vahvoilla opiaateilla??

Itsellä ollut opiaatit laidasta laitaan käytössä ihan respalla, nykyään oksikodoni, vain sairaalassa kipuihin ollaan lyöty lisänä oxylle fentalyyniä. Itse en ole perehtynyt, mutta onko kenelläkään fentalyyniä käytössä kotona kipuihin/ onko sitä edes “kotikäyttöön”??

Itsellä nyt takana pari ja puolivuotta opiaatteja takana (respalla aina, ja ohjeiden mukaisesti, mitä nyt joskus muutaman oxyn ottanut ylitsepääsemättömään kipuun tai siinä rinnalle jotain miedompaa opiaattia, esim tramalia tai panacodeja).

Itse en ainakaan bubre tai oksikodoni + bentso + alko yhdistelmällä ole saanut mitään oireita, en edes hidastunutta sykettä (Jos oon jurrissa ollut kunnolla pyytänyt vaimoa vaikka zekkaamaan ja kattomaan että nukun kunnon asennossa jos vaikka oksennan, tosin enpä muista koska olisin oksentanut kännistä johtuen).
Tolet ne on mitkä puhuu, toiset voi pienellä määrällä jo delata, toiset vaan palloilee täällä. esim niinkuin arpakin noilla määrillä ja vielä suonensisäisesti… Itse olen vain tyhmyyksissäni koittanut vähän yli 2promillen kanssa ottaa 60mg rivatrilia (30kpl x 2mg) ja kymmenen panacodea + alla 10mg oxycodone debotti, vitutti kun särki siltikin paikat vaikka yleensä känni on poistanut kipuja kohtalaisen hyvin. Käväisin pari tuntia tuon setin jälkeen sairaalassa kun vaimoa huolestutti, niin eivät edes laittaneet juomaan lääkehiiltä tai pistänyt tippaa tai mitään muutakaan vastaavaa. sairaalaan kun pääsin niin pyysivät menemään makoilemaan pedille ja siihenhän minä sitten nukahdin vasta päivällä vaikka aamuyöllä/aamulla tuon setin otin, pari tuntia unta ja lääkäreiltä lähete että voisi käydä psykiatrilla JOS haluaa, ja eikun kotiin kärsimään krapulaa ja syömään pitsaa… Tosin moni pienellä tolella/tolettomana ja alle puolella tuosta riva määrästä voisi HELPOSTI saada hengityslaman / tukehtua oksennukseen yms…
Joten jokainen tuntekoon rajansa… ihminen vaan on joskus niin tyhmä, että koittaa välillä rajojaan… (tosin tuo määrä ei ollut suicidi yritys tai mitään… suicidi yritykseen koitin kolmisen vuotta sitten melko rankalla määrällä lääkkeitä ja helvetisti pienemmällä tolella)

Kyllä, fentanyyliä on myös kotikäyttöön, yleensä laastarimuodossa (joista sitten asiaansa osaamattomat idiootit väsäävät omat koktailinsa ja kuolevat).

Täällä moni puhuu rajojensa tuntemisesta, mutta kun noita kahta vuoden 2007 ruumiinavaustietoihin perustuvaa tutkimusta lukee, selviää kuitenkin, että suurin osa yliannostuksiin kuolleista oli jo kokeneita käyttäjiä, jotka myös oletettavasti “tunsivat rajansa”.

Eiku perkule, olihan niitä ainakin laastareina kotikäyttöön. Näitähän jotkut jopa leikkelivät ja pistivät kieleensä/kielen alle ja saivat rajuja yliannostuksia ja kuolemia? Vai muistanko nyt taas aivan metsään.
ja myöskin liuottamalla tietenkin laastarista aineet… sama varmaan pätee myös buprelaastareihin? tosin niitä ei monet taida käyttää viihteilyyn, itellä oli noita norspan laastareita viime vuonna josta siirryttiin suoraan 10mg laastarista oxycodoneen. Noita Fentalaastareita ei enään varmaan saa kovin helposti ilman syöpää särkylääkkeeksi, tai tabletti muodossa? ei sillä, että kävisi mielessä edes vaihtaa oxya vahvempaan (saatika muutenkaan kipulaastareihin… ei saunomista, irtoiluja jne jne), tämä pienin annos on toiminut jo kauan hyvin rivan kanssa ilman läpilyöntejä.

Läheltä liippaa ku alle kuukausi kuollut exkaveri joka koitti ottaa yhteyttä ja löytyi kotoaan kuolleena verässä Tramalia, Diapameja ja masislääkettä, selvä kausi loppui perunaviinin valmistumiseen ja hengityslamaan. Asui mulletuntemottamassa paikassa ja kysyi saako tulla kattomaan ja sanoin että saa mutta selvinpäin kun oli hullu kännissä kun ennen asui naapurissa ja piipahti niin panin matkoihin josei ollut selvä. Raukka yritti muttei pystynyt kun akka haki lähestymiskiellon itselle ja tyttärelle, soitteli pari viikkoa päivittäin että hätä sillä oli ja nyt harmittaa mutta ei uskaltanut mennä josei satavarmaa selvyydestä.

en tunne en, mutta kumpi tossa on se tappavampi viina vai subu? eli jos vetää esim 8mg subuu ja 6 kaljaa vai se et vetää kaatokännissä 1mg subuu? tuli vaa mielee ku kaveri meinas pomppaa kattoo ja sano hulluks ku sanoin et tuuppasin 1mg pubree(ajatuksissani väsäilin 0,5mg piti laittaa, mut kävi vahinko) hyvässä nousu humalassa juonu jotain mäyriksen ja alla pari opamoxia ja tenoxi, ja voiko noilla annoksilla ees käydä hassusti? ihmetytti vain kaverin voimakas reaktio…

Alko, bubre ja bentsot vaikuttavat keskushermostoon ja lamaavat sitä kautta hengitystä suurilla (?) määrillä. Missä määrin, riippuu varmasti pitkälle ihmisen kemiasta, tolesta yms yms. Mun tutuista tosi monet ovat pilleri-kännin jälkeen saaneet joltain frendiltä pienen biitin bubrea, yksi herskaa; ja aamulla eivät enää heränneet. Näitä on tullut jatkuvasti lisää… On myös ollut vanhoja käyttäjiä jotka vetävät bubren päälle kontteja joten tarkka kuolinsyy jäänyt selvittämättä… Ei siis ole tullut kavereiden tietoon…

Tuossa kun ei kylkiasentokaan auta, joskus olen itse vahtinut paria frendiä yön aikana, että varmasti hengittää… Bubreen yksistään ei kuole, bentsoihin ja alkoon kyllä. Sekakäytön yhteisvaikutuksia kun ei voi edes tilastoida (ainetta x y grammaa + ainetta a x/g yms) kun on niin monta muuttujaa.

Kyllä tunsin,yks tyttö lähti kovin nuorena.Meikä ei kyl tajuu,et mitä järkee on vetää bupren päälle viinaa.Mulle ainaki bupre antaa niin mukavan olon,et en ole lähteny sitä viinalla pilaamaan.Joitakin bentsoja saatan napata.Tosin kun oon ollu puoltoista vuotta dokaamatta,ni tuskin tulee edes vahingos viinaa vedettyy muitten päälle.

Eikö se mene niin että ensin lärvit ja sitten lääkkeet, mulla lääkäri sanoi et syöt lääkkeet ajallaan ja katot varovasti paljonko alkoa kestät. Mulla ei kyllä määrät vähentyneet paljoakaan mutta mieli ei enään tee samoja määriä vaan on kiva nukkua kunnolla.

En just tuohon, mut viina ja metadoni -yhdistelmään kylläkin. :imp: