(texi)avokatko Espoossa?

No niin,elikkäs miehellä aloitettiin tänään avokatko keski-uudellamaalla.
Lääkitykseks sai Opamox 30mg x 1-3,Naprometin 500mg,Primperan(?) 10mg ja Catapresan 150mg…
Toi Opamox alotettiin kuulemma pienellä annoksella mut tolla miehellä kyl yks pamikin toimii ylihyvin mut ehkä se on sit refloissa eri asia? Eiks ne tosiaan anna mitään tramaleita/panacodeja,oon luullu niin…
Mutta siis,toimiikohan tää Esbossa samanlain kun toi kuulostais itellekin parhaalta vaihtoehdolta kun sitä korvaushoitorumbaa ei jaksais ja katkolle en halua,ahdistaa niin helvetisti pelkkä ajatuskin et joutuis olla niin kauan pois himasta :confused:
Sit sellasta vielä kysyisin et vaikuttaaks tohon bentsomäärään jos ekassa seulassa näkyy runsaamin bentsot koska toi Opamox määrä kuulostaa mun miehelle tosi isolta mut just eilen otti bentsoja vähän enemmän ni totta kai ne sit näky siinä seulassa…
Mulle taas toi on aika pieni määrä eli onks se määrä kaikille sama,vai?En siis haluu niillä päätä sekasin,ei tod,ollaan nyt molemmat niin täynnä tätä 3vuoden juoksemista (ja toi alkaa vaikuttaa jo terveyteenkin) että ihan tosissaan haluun eroon tästä paskasta!

Jos joku viittis vastata ja kertoo yleisestikin kokemuksiaan avokatkosta ni olisin todella kiitollinen :slight_smile:

Ja tsori jos teksti on jotenkin päin vittuu,puhelimella tätä kirjottelen…

Jaaha…no pitää sit kai lähtee käymään a-klinikalla tänään kysymässä tästä…niinhän se onkin paras :slight_smile:
Ois vaan ollu kiva kuulla jos jollain ois tietoo näistä espoon syysteemeistä :slight_smile: