Tenox koukku

Terve vaan kaikille. Tenox-koukku alkoi jo kuusi vuotta sitten ja tolet eivät ole nousseet. 40 milligrammaa olen vetänyt maksimissaan ja onnistunut pudottamaan 30 milligrammaan. Heräilen noin viisi tuntia ottamisen jälkeen painajaisiin, joskus sortunut vetämään 10 mg siihen vielä jotta nukkuisin aamuun asti mutta aina onnistumatta.

Tenox aiheuttanut tokkuraisuutta, muistikatkoksia, painajaisia, ahdistusta.

Olen kuitenkin yrittänyt itse tätä annosta vähentää. Sain kaverilta zolpidemia jolla ajattelin korvata osan (?)

Huijaanko tässä vain itseäni… nukunkohan enää koskaan kunnolla…

Kohtalotovereita? elämäntapani ovat terveet, olen alkoton, savuton, liikun ja urheilen. Kärsin kyllä ajoittaisesta keskivaikeasta masennuksesta johon tällä hetkellä ei lääkitystä.

saanut pudotettua 20 milligrammaan. Nukahtaminen on kyllä todella nihkeätä iltaisin ja vaatii hitosti omaa aikaa ja hiljaisuutta. Öisin olen hikoillut tyynyni aina ihan märäksi josta seurauksena ikävä luuturätin haju koko makkarissa. Herään aina viisi tuntia ilta-annoksen oton jälkeen ja otan vielä toisen 10 mg jonka jälkeen nukun tyytyväisenä vielä muutaman tunnin. Alan pudottaa tätä aamuyön annosta seuraavaksi.

Kysymys kuuluu pääseekö tästä koskaan kokonaan eroon, mikähän on nukkumiseni jos onnistun vieroittautumaan kokonaan?