En tiedä, mitä tuolla sekoamisella tarkoitat, en ole ikinä ollut humalassa tai selvinkäänpäin mitenkään aggressiivinen tai vastaavaa. Mutta joo, ymmärrän periaatteessa, että homma menee helpommin tolkuttomaksi ryynikännissä. Ei varmaan ole myöskään järkevää ottaa selvää, että löytyykö musta tarpeeksi sekavana joku primitiivinen aggressiivinen puoli.
Ei mulla mikään putkikaan ole päällä, viimeksi join viime perjantaina ja sit tosiaan eilen… Niitä bentsojakaan en ole ihan joka päivä syönyt, mut jostain syystä välillä mulla iskee niin paha olo, et tuntuu et jotain helpotusta on pakko saada, että jaksaa olla hengissä. Olen koittanut pysyä siinä, että otan yhden Opamoxin vähän ennen jotain tilannetta, jonka tiedän etukäteen olevan jännittävä ja ahdistava ja kyllä se on siihen auttanut.
Viina ei kyllä mulle siinä mielessä sovi, että jos otan muutaman, niin jano vaan kasvaa juodessa. Korkkia on vaikea panna sit enää sinä iltana kiinni, kunnes on siinä tilassa, että sammuu. Silloin tulee kans se fiilis et lähes mikä tahansa muukin mahdollisesti päihdyttävä kannattais vetää. Alkoholiongelmaisia on kyllä koko suku täynnä, et voisko se olla geeneistäkin johtuvaa tai sit jotain heiltä opittua käyttäytymistä…
Edit: Yllättävän pirteänä ja krapulattomana heräsin, ja aika vähillä yöunilla. Johtuukohan tuosta Opamoxista, joka ilmeisesti vaikuttaa aika kauan ja vaikka en määriä enää muista, niin veikkaisin, että ainakin 4x 15mg otin eilen, eli jos puoliintumisaika on 8h niin elimistössä edelleen enemmän, kuin mitä normaalisti ottaisin… Tosin on mulla myös hämärä muistikuva, et oisin pureskellu mun ilta-annoksen venlafaksiinia (mulla siis 150mg aamulla ja 75mg illalla). Voiskohan tuokin piristää… Mun känniääliöinnit on siis tämmösiä yleensä.