Itse kun bubrea kokeilin ekoja kertoja, mulle tuli nimenomaan laskuissa huono olo. Porukka väitti, että överit, mut vaikea se on övereistä tulla kun useampi tunti vaikutuksen jälkeen tulee huono olo. Huomaa et vaikutus alkaa loppumaa, Jess; kohta on huono olo… Sit vaa savui vetämään vessan eteen, mä ajattelin aina että se oli sen hauskanpidon “krapula”… Sama homma trambojen ja hitaiden essojen kanssa oli pitkään. Tosin siinä vaiheessa sen laukas usein savunpoltto, mut ei aina… Usein riitti rööki, joskus ei tarvinnut sitäkään…
Ainoa ero oli, että mulla tuli tuo alle 2pv:n bubren vetämisen jälkeen, sama riitti kerta-käyttö (=ilta) tramboi tai essoi (nopeista ikinä tullut mitään tuollaisia oloja)… Turha varmaan mainitakaan et ajattelin laskujen olevan tuossa vaiheessa kärsityt, vaikka yhteen aikaan ravasin vessassa jatkuvasti… Nopeasti kuitenkin ne “savu-jyvä-pari bisseä”-illat jää vauhdikkaampien iltojen (päälle nopeita/+ hitaita) varjoon… Tole kasvaa hurjaa vauhtia yms. mukavaa…
Mukavaa olikin kun oli vetäny reilu kk bubrea luk. ottamatta 2 päivää (erikseen)… Oli ilm. ainetta kehossa sen verran, että päivän tauon jälkeen olin et “ei mitää ongelmia, voin ottaa huomenna taas” ja kun viekkarit alkoikin vasta kolmantena päivänä kunnolla… Yllätys että klinikalla asian huomasivat, vaikka testeissä se ei näkynyt ja ne viekkarit mä tosiaan kärsin ilman lääkkeen lääkettä. Olivat varmoja etten itse siitä selviä, mut sanoin että ite oon oloni hankkinut ja itse myös sen kärsin… Itseasiassa huomasivat töissäkin, paha vain syyttää mistään kun mitään ei näy; tosin ihminen joka ei hereillä pysy (tipahtelee sekunnin sadasosaksi jatkuvasti), kun kaikki yöt valvonut kylmässä hiessä ja säryssä saattaa herättää huomiota päivälläkin…
Harmi vain että joka kerta lopettaminen oli vaikeampaa putken jälkeen fyysisestikin. Alle vkon putkella sai nopeasti yhtä “mukavat” viekut kuin aiemmin oli saanut kk:den putkesta jne. Mutta kun mä joka kerta pystyin lopettamaan ja minkä käytön tahansa; kunnes sit ei vaa enää oikein onnistunutkaan kun korkeintaan pariks vkoks lääkkeillä… Aiemmin lopetin +1½v:den sekakäytön ilman lääkkeitä (3vkoa karsee olo, mut onnistui), siitä 3-4kk ja tuo bubre-putki ja sen jälkeen vielä piri-putki jonka jälkeen piti vältellä vain piriä, mut kaikkea muuta sai kyllä ottaa… Noiden lopetusten jälkeen meni vielä pari vuotta lopetellessa nopeita yms. ja vasta sen jälkeen oli ongelmana ne opparit, että aika hidasta lopetusta…
Kyllä se on hyvä asia vain, jos laskut (+viekkaritkin kenties jos olet väh. viikon ottamatta mikä on jopa suositeltavaa) saa. Niin petollista paskaa tuo on! Itelläni meni kyl totaalisesti puurot ja vellit sekaisin. Sekakäyttäjä just siks, että ei jää koukkuun “mihinkään”. Heti ku laskut oli kärsitty niin lisää kamaa ja sit voi ihmetellä et miten hemmetis tärisee sohval, vaikka ei oo ottanut mitään suurempaa (mitä yleensä) parii päivää… Tosin en ollut ainoa joka yllättyi miten paljon koukuttaa… Yhes vaiheessa tajuttiin lopettaa putki jo 3vkon jälkee… Tais tän hetken korvauslaiset paria luk. ottamatta suuri osa siihen aikaan käyttää “korvaavia”. Piri/herska/napit+savu… Oudointa oli, et osa oikeasti kuvitteli pääsevänsä bubresta eroon herskalla… Tosin ku ite viekkareissa haki piriä samasta paikasta josta sai bubrea+/herskaa yms. ni naureskeltiin et “sillä se lähtee millä on tullutkin” ja että piri ei auta… Juuri tuollaisella vittuilulla mä nimenomaan pidin pääni; mä en kuitenkaa koskaan ollut koukussa yhtään mihinkään, paitsi omiin lääkkeisiin…
Pikkasen offia, mutta… ku mun mielestä se bubre ei vain ole kovin järkevä aine. Kauaa ei oloja tule, sen jälkeen on vain helvetin pitkät viekkarit et sais normi-olon… Sitäpaitsi ei se korvauksessa oleminen ole mitään mukavaa touhua jos oikeasti haluaa vain eroon koko stnan paskasta! Mikäli tahtoo käyttää hoitoa väärin, niin silloinhan se on todella kiva lisä; muuten se on vain turha velvollisuus! (IMHO) Ite olisin nyt ilman mitään aineita vähintään kk:den. Kolmantena päivänä vedä vaikka kännit jos on paska fiilis, mut miks kytätä oikein paskaa oloa??? Bubrekoukku se mukava koukku on… kaikki koukut on… Jos kerran laattaa ni so? Onhan 2vkoa ollut mukavaa?? Mä ite oon tuon oman aiemman “probleeman” takia päätellyt, että ilm. kun elimistön pitoisuus laskee tietylle tasolle; laskut tulee. Aivan kuten jos on ollut dokaamassa ja herää kesken yötä (3h nukahtamisen jälkeen) vessaan ni kun on laskuhumala, ni mulle se on ainoa aika jolloin saatan laatata (tapahtunu useampaa vuotee, mut…). Aamulla ei oo krapulaa, en edes voi juoda niin paljoa että olis…