Temgesic ja alpratsolaami!

^Nyt on kyllä menny lainaukset vähän väärin ,mä en tollasta kyllä ole kirjottanu…

Kyl mä pitäisin vähän pidempiä taukoja kans bubresta. Ku ottaa huomioon et viekkarit tulee 3 päivän viiveellä ja mä vaik oon pitän viikon-kahdenkin taukoja jossain aihees en silti päässy eroon tosta aineest. Kerran ku saa viekkarit ni seuraavaks saa ne tuplast helpommin ja sitä rataa. Mä ottaisin kyl mielummin jotain muuta opparia jos valveunia tahtoisin, miedompaa jopa. Ei jäis edes niin helpost koukkuun. Puol vuotta on joo pahimmillaa kyl bubren viekkarit (psyykkiset siis et aivot toipuu ilman ainetta oloon), joten varmaan se ½v antais nuokut melko varmast. Ku ei kerta viikkoonkaan käyttö oo järkevää ku kuitenkii elimistö on niin yksilöllinen et tottuuko aineesee kuin nopee…

[Poistettu haitallisemman käyttötavan suosittelua. -Päihdelinkin toimitus]

:mrgreen: Voi hyvänen aika: mikä tossa piikittämisessä nykyään kiehtoo??? Mä lopetin Temgesigin IV-käytön -91 ja sniffasin sen, koska mielwstäni sen vaikutus oli huomatavasti pidempi ja tasaisempi limakalvoilta. Ei kaikkea tarvitse tunkea hihaan, on aineita jotka toimivat paremmin muulla tavallla käytettynä kuin hihassa. Eikö kellään oo älyä enää päässä, vai onko kick-koukku liian luja? :laughing:

^No mäkin vaikka ennen piikitin xonen ja ennen nokitin osan lääkkeist, ni nyt oon kuukausia jo ottanu kielen alla pelkästään. Aivan älytöntä edes rännätä jotain subua, mut kait se on sit vaa niin “siistiä” :unamused: … Ei itseää kiinnosta kyl edes nokat… :confused: