mikä boostii parhaiten kun vaihtoehdot on diapam 10, rivatril 0.5, xanor 1(ei depot)…siinä ne bentsot olikin…sit on tramalia vähän ja panacodii muutama…
valtakunta essoista ja vauhdista…ääh…kontaktit liian kaukana.
kannattaako Temgesic napata jo nokkaan kun kielen alla ei oikein tunnu? 
älä missään nimessä ainakaan panakodia tuhlaa saat vaa huonon olon (bupre on opa agonisti) en suosittele mitään sääntöjen vastaiasta. trambojen olot saattais jäädä jalkoihin mut xantuthan ne nopeiten toimii. kielenalta vaikuttaa hitaammin ja tasaisemmin
.
Juu, ehdottomasti teemu nokkaan ja santtu lärviin.
Itse olen taas sitä mieltä, että alpratsolaami tuhoaa täydellisesti opioidien euforian. Opioidien kanssa sopivat mielestäni bentsoista ainoastaan diatsepaami, oksatsepaami sekä erityisesti midatsolaami. Nämä kaikki kuitenkin vain pienellä annoksella, etteivät ne jyrää liikaa opioidien euforiaa. Itse suosin muita aineita opioidien buustaamiseen [titsanidiini, hydroksitsiini (ei tramadolin, kodeiinin tai etyylimorfiinin kanssa, koska on CYP2D6-inhibiittori), syklitsiini sekä gababentiini], kaikkein parhain buustija on kuitenkin mielestäni pregabaliini. Makuasioita tietysti nämäkin.
Ja tietysti se bupre vedetään nokkaan (60-70% hyötyosuus vs. 33% kielenalta) tai itse suosin nykyään 1ml vahvaan alkoholiin sekoittamista ja sitten kielen alle. Toimii melkein yhtä hyvin kuin nokasta, mutta säästää nenän limakalvoja ja mahdollisesti myös keuhkoja.