Temgesic 0,2mg

Paljos tosta pienestä pilleristä uskaltaa nokkiin imaista? Eka kerta olisi kyseessä. Kertokaahan jotain annosteluita… :question:

Kyseessä on joko 2mg Subutex tai 0,2mg Temgesic, 2mg Temgesiccejä ei käsittääkseni ole olemassakaan.

No ok… se on sit toi 0,2mg. Eli annosteluohjeita :question:

Ensimmäisenä tulee mieleen että jätä väliin, mutta jos todellakin pitää kokeilla ja kyseessä on 0,2mg:n temgesic, niin ota ensin vaikka puolet ja parin tunnin kuluttua puolet jos on vielä tarvis.
Jos olet kookas niin kyllä se 0,2mg menee kerrallakin, älä yhdistä alkoholin tai bentsojen kanssa=hengenvaara.

Minkä takia ‘jätä väliin’?

Vittuako terve ihminen vetää jotain heroiiniriippuvaisille tarkoitettua lääkettä. Saattaapa siihen tykästyä liikaakin ja koukuttautua, vahingossa tai tietoisesti.

No hehhehh… Kyllä tolla on muutakin virkaa ku herskariippuvaisille. Toihan on KIPULÄÄKE!

Joo ja ei ole mahis koukuttautuu ku nyt on mahis saada niitä ja sit ei ole enää mitään mahiksia saada…

Niin ja millä perusteella sanot et olen terve kun et mua tunne? :mrgreen:

Täytyy mainita että varaudu myös siihen että tuo 0.2mg ei sano juurikaan mitään. Monet kaverini ovat kiskoneet yhteensä jopa 1mg kun ovat ottaneet ensimmäistä kertaa. Mutta kait se voi toimia ihan hyvinkin, moni kaverini on kuitenkin todennut että 0.4mg temgesic on sopiva annos ekalle kerralle.

“jätä väliin” on sellainen hyvä yleisneuvo sellaisille, jotka on alkamassa bupren kanssa leikkimään.
Mutta sähän olet tietysti poikkeus, joka ei koukutu… :unamused:
t.KH

Riippuu ihan siitä ovatko kaverisi aloittelijoita vai eivät. Ja siitä miten tuon on nautittu ja tietenkin mitä siitä odottaa.

Nenään vetäessä se osa mikä valuu nieluun, se mikä maistuu ja minkä nielee ei vaikuta. Ja nenään vetäessä helposti vetää sen nopeasti mahdollisimman syvälle, mikä ei ole järkevä tapa subujen/teemujen (bubrenorfiini) kohdalla. Vaan kannattaisi vetää siten, että vetää kuivaan puhtaaseen nenää, molempiin sieraimiin ja hitaasti, jotta puolet ei mene nieluun.

No ihan samaa ainetta se on kun subu eli bubrenorfiinia Ikävää mutta totta, siihen bubreen koukuttuu juuri sillä satunnaisella käytöllä pikkuhiljaan hyvin salakavalasti.

Ei niitä sen takia kannata hankkia, että on mahdollisuus saada nyt kerrankin käsiin. Ei se eroa tosiaankaan siitä subutexistä mitenkään. Tosin asiasta on mitä kummallisempia uskomuksia nistipiireissä.

En nyt jaksa ettiä lainausta, mutta sanoit toisessa topicissa ettei sua toi kyseinen lääkeaine kiinnosta. Muutenki oot haukkunu kaikkia subun käyttäjiä…mut niinhän se menee.

JA kyllähän sä oot subua koittanu ja vedit 1/3:san napista puoliks kaverin kanssa, eli se tekee 1/6 texiä, eli 1,25mg buprenorfiinia. Eli siis sillon kun kaverisi tipahti omaan oksennukseen.

Tässä on kyseessä alle viidesosa sun edellisestä annoksesta.

Kyl jotku saa jo 0.1mg annoksista hyvän olon, mut voiha sitä sitte ottaa tunnin-puolentoista päästä lisää josei potki. Hihaaheittäes tietenni nopeemmin.

Tätä minäkin hain takaa.

Mulla ei 0,2 ekalla keralla oikeen toiminu johtuen sitä et oli tullu jo aika paljon tramadolia ja unikkoteetä juotua.

Mut kyllä monelle aloittelijalle riittää 0,2.

Koita jos haluut. :smiley:

Ensimmäinen opioidi kokeilu oli juuri tuo kyseinen teemu 0,2 hihaan ja toimi kyllä minulla ihan kivasti. Oikeastaan tuo oli ehkä ainoa oikeasti miellyttävä kerta, kun olen bubrenorfiinia vetänyt.

ko lääkettä useamman vuoden käyttäneenä=tolea on, silti 0,2kin hihaan toimii…sulattele vaan kielen alla ohjeen muk.Juuri pääsin kopista-ajokielto,runsaasti em. nauttineena,prkle.Ottivat kaiken reseptilläkin haetun pois,kun respa jää teekkiin.Kuinkakohan pitkä ajokielto tulee?Ajo oli asianmukaista,mutta autovero maksamatta.Verikoe kertoo sitten nautitun virran,hallussa1g. Tyhmää hölmöilyä,ei tarvitse miettiä, mitä tulevan vkon märisisi-erit.typerää toimintaa. Koukuttaa helposti ja vierotusoireet kamalat :cry:

kysyn tällästä kerta olen tämän aineen kanssa ihan noviisi. Elikkä elikkä… mitkä ovat erot kyseisellä aineella nokitettuna tai kielen alla liuenneena. Siis erot vaikutuksen alussa, kestossa ja voimakkuudessa?

Ei se futaa kielen alta.