Temestareflat

Heipä hei!

Olen syönyt tässä noin parin viikon ajan temestaa vaihtelevin annoksin (en käytä säännällisesti bentsoja). Joku päivä mennennyt 10mg, joku toinen 5mg. Muutamana päivänä olen ollut ihan ilman. Onko odotettavissa mitään refloja, jos lopetan ihan “cold turkey”, vai kannattaako tasata diapamilla (sitä löytyy). Kai tuosta pienet reflat ainakin tulee, jos kylmiltään lopettaa, mutta osaako kukaan sanoa kuinka kovat ja kauanko kestävät. Vinkkejä, että saisin bentsot kokonaan pois verestä mahd. pian.

Kiitokset jo näin etukäteen.

Kaksi viikkoa ei ole vielä pitkä aika bentsojenkäyttöä, mutta annostuksesi ovat olleet erittäin suuria. Seinään lopettamisesta tuskin mitään hirvittäviä oireita tulee(varsinkin kun olet vielä ollu muutamia päiviä tuosta ajasta täysin ilman), saatat kaivata sitä huolettomampaa olo, pientä unettomuutta voi tulla ja myös lievää ahdistusta voi ilmetä. En suosittelisi noin lyhyen käytön jälkee mitään tiputusta… kylmänä vaan ja jos tulee pahoja oloja niin sitten otat vaikka yhden Diapamin tarvittaessa. Noin lyhyen kuurin lopettamisen vieroitusoireet ovat suurimmaksi osaksi oman mielen tuotoksia, joten älä pelkää ja älä etsi niitä oireita.

Ehdottomasti lopeta samantien jos noin korkeita määriä olet syönyt Temestaa, se on pitkään käytettynä erittäin kovaa riippuvuutta aiheuttava. Jos tarvitset lääkkeitä, nii syö harvakseltaa silloin kun oikeasti tarvitsen nii esim. 1mg Temesta tai 10mg Diapam.

Vielä kerran: Älä turhaan pelkää viekkareita, ei ole tulossa mitään ilmeellistä noin pienestä käyttöajasta.

Itse lopettaisin seinään, jos käyttöä on jatkunut vasta pari viikkoa. Reflat tulevat todennäköisesti olemaan suhteellisen lievät, vähän ahdistusta ja tyhjyyden tunnetta ja sen sellaista.