Temesta+panacod+olut

Leikitäänkö hengellä, kun kuitenkin tommonen yhdistelmä? Temestaa siis 6mg, Panacodia sen kolme tabua 90mg kodeiinia, olutta kymppikassi. Rento olo vaan eikä kuumotuksia. Tosin oon melkein satakilonen jässikkä, joten tuskin mitään vakavaa tapahtuu. Vai onko vaan typerää kombottaa noita?

^ Tuskinpa tuossa mitään järin akuuttia hengenvaaraa on, varsinkin, kun olet noin isokokoinen ihminen, vaikket toleransseistasi mitään kertonutkaan. Typerää noiden kombottaminen kyllä on, monestakin syystä:

1. Jos otit ne Panacodit erottelemattomina, niin alkoholi ei ole niiden kanssa kovin hyvä yhdistelmä parasetamolin maksatoksisuuden vuoksi. Eipä tuossa tosin kovin suurta parasetamoliannosta tullut ja jollei maksasi tyystin paskana ole, niin tuskin se kertaluontoisesta käytöstä poksahtaa, mutta silti parasetamolin ja alkoholin yhteiskäyttöä kannattaa välttää.

2. Kodeiinin tuottama euforia on sen verran kevyt ja lyhytkestoinen, että sitä ei kannata pilata alkoholilla, ts. pärisee parhaiten, kun alkoholin vaikutus ei peitä sitä alleen. Tämä on toki vain oma kokemukseni/mielipiteeni, mutta itselläni kodeiini ei tunnu oikeastaan missään, jos olen pienessäkin hiprakassa.

3. Tämä on se tärkein juttu: Benzojen ja alkoholin sekakäyttö on aina äärimmäisen ääliömäinen idea :wink: . 6 mg Temestaa ja 10 olutta ovat vieläpä aika paljon, vaikka sulta löytyisi toleranssiakin kumpaankin substanssiin. Nuo kun buustailevat aika pirun tehokkaasti toistensa vaikutusta ja harvemmin kovin hyvällä tavalla. Benzo+alko -kombossakaan se hengenlähtö ei ole se ensisijainen riski, vaikka toki tuo kombottelu hengityslaman riskiä kasvattaakin. Ensisijainen ongelma tuossa on se, että päänsä saattaa saada erittäin pahoin sekaisin ja tehdä siinä kuosissa jotakin todella typerää ja mahdollisesti peruuttamatontakin. Et todellakaan olisi ensimmäinen ihminen, joka tuollaisen kombon jälkeen herää putkasta muistamatta mitään ja saa kuulla sitten poliisilta, mitä tuli tehtyä. Benejen ja alkoholin sekakäytöllä saattaa muuten täysin harmiton ja leppoisa ihminenkin kilahtaa todella pahasti ja se kilahdus tulee sitten ihan puskista ja vaikkei ennen olisi ko. kombosta seonnutkaan, niin se ei tarkoita sitä, etteikö se sekoaminen tapahtuisi seuraavalla kerralla :wink: . Itse olen kaikkein pahimmat, käräjille saakka päätyneet hölmöilyni(lievä ilmaus) tehnyt juuri ryynikänneissä :frowning: .

No, sä olet jo ottanut kyseiset roippeet, joten varoitukset tulevat myöhässä, mutta toivotaan, ettei mitään kovin pahaa tapahtuisi.